تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توسعه خانگی قرآن، نیازمند به میان‌دارانی از جنس فعالان قرآنی است

حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، امروز 5 آذرماه، در حاشیه اجلاسیه مدرسین و مدیران استانی نهضت تربیت قرآنی نورالثقلین، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همایش نهضت تربیتی قرآنی نورالثقلین با هدف انگیزه‌سازی، کمک به زمینه‌سازی، فرهنگ‌سازی و توسعه قرآن برگزار شد.

وی با بیان اینکه طرح نور الثقلین مبتنی بر یک نظام تربیتی طراحی شده است، تصریح کرد: این طرح بنا دارد سبک زندگی قرآنی را به معنای واقعی در خانه‌ها و در خانواده‌ها وارد کرده و آن را توسعه دهد.

عزت زمانی اضافه کرد: برای اینکه این اتفاق بیفتد و توسعه خانه به خانه این طرح قرآنی صورت گیرد، نیاز به افرادی داریم که میاندار هستند، در حوزه قرآن فعالیت دارند و باید در این افراد این نگاه و انگیزه در درونشان توسعه یابد و این باور در آنان تقویت شود تا از توان و مهارتی که دارند به توسعه فعالیت‌های قرآن کمک کنند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ابراز کرد: بنای ما این نیست، این طرح قرآنی و توسعه شبکه نور الثقلین که در واقع جلسات خانگی قرآن است، ابلاغی و دستوری و با حضور دستگاه‌ها صورت گیرد، بلکه این خود مردم هستند که باید این باور درونشان ایجاد شود، اهمیت این کار را درک کنند، خودشان و زندگیشان را با قرآن بیمه کنند و نسبت به تشکیل این شبکه و مجموعه‌های قرآنی و پایه گذاری آن اقدام کنند.

وی بیان کرد: واسطه‌ها و حلقه‌های میانی این کار اساتید، فعالان قرآنی و مدیران قرآنی سراسر کشور هستند که اگر تلاش کنند این باور، جوشش و حرکت درونشان شکل گیرد، تا آتش درون و عظمت این کار و ارزش این اقدام را در دل خانه‌ها و شهر به شهر این کشور محقق کنند، آنگاه است که می‌توان امیدوار بود در مسیر قرآنی قدم‌هایی برداشته شود.

عزت زمانی عنوان کرد: تلاش ما این است که جایگاه سازمانی را به پشتیبانی و سیاستگذاری کلان این حرکت تبدیل و کلیه اقدام و اجرای این برنامه‌ها را در دست مردم داشته باشیم که امید است با استقبال و همت مردمی ثمره این حرکت را در تک تک خانه‌ها ببینیم.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توسعه خانگی قرآن، نیازمند به میان‌دارانی از جنس فعالان قرآنی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..