تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عزم وزارت اقتصاد برای تعیین تکلیف سریعتر اموال تملیکی دولت

وزیر اقتصاد در گرگان خبر داد:

وزیر اقتصاد می گوید : یکی از شیوه های تامین کسری منابع دولت ، تعیین تکلیف اموال تملیکی است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سید احسان خاندوزی در حاشیه جلسه شورای اداری گلستان در گرگان گفت: امیدواریم تکلیف همین منابع راکد و اموال مازاد و مستغلات دولتی به زودی با همکاری نهاد‌های مختلف مشخص شود.

او با اشاره به ابلاغ معاون اول رئیس جمهور به همه دستگاه‌ها تصریح کرد: وزارت امور اقتصادی و دارایی با وجود تمام مشکلات و کاستی‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفته تا وظایف محوله را به بهترین شکل انجام دهد و امیدواریم همه دستگاه‌ها همکاری لازم را در مسیر واگذاری اموال مازاد به وزارت امور اقتصادی داشته باشند.

خاندوزی گفت: با تغییراتی هم که در سازمان خصوصی سازی و سازمان اموال تملیکی انجام شده امیدواریم مقایسه ۶ ماه نخست سال با ۳ تا ۴ ماه پایانی سال با آمار و ارقام قابل قبول قابل دفاع باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عزم وزارت اقتصاد برای تعیین تکلیف سریعتر اموال تملیکی دولت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..