تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳۰ سال و ۱۱ ماه زندان در انتظار رئیس کمیته برگزاری المپیک ریو

مسوول برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو و رئیس سابق کمیته المپیک برزیل به دلیل خرید آرا برای میزبانی این کشور در المپیک به ۳۰ سال و ۱۱ ماه زندان محکوم شد.

به گزارش ایرنا، «کارلوس نوزمان» رئیس سابق کمیته ملی المپیک برزیل و رئیس برگزاری و سازماندهی بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو به دلیل خرید آرا برای میزبانی این شهر در بازی‌های المپیک و پارالمپیک به ۳۰ سال و ۱۱ ماه زندان محکوم شد. او در برنامه مشخص اقدام به این کار کرد و به مسایلی از جمله فساد، سازمان جنایی، پولشویی و فرار مالیاتی متهم است اما تا زمانی که درخواست‌هایش مورد رسیدگی قرار نگیرد، زندانی نخواهد شد.

سرجیو کابرال فرماندار سابق ریو که در زندان به سر می برد اعلام کرده برای آرای المپیک ۲۰۱۶، مبلغ ۲ میلیون دلار رشوه پرداخت کرده است. 

این حکم در حالی صادر شد که سرجیو کابرال، فرماندار سابق ریودوژانیرو به مدت ۱۰ سال و هشت ماه و لئوناردو گرینر مدیر کل سابق بازی‌های ۲۰۱۶ ریو به ۱۳ سال و ۱۰ ماه زندان محکوم شده‌اند.

تحقیقات در برزیل در سال ۲۰۱۷ و پس از آن آغاز شد که روزنامه فرانسوی لوموند دریافت که اعضای کمیته بین‌المللی المپیک ۳ روز قبل از نشست سال ۲۰۰۹ در کپنهاگ، جایی که ریو به عنوان میزبان بازی‌ها انتخاب شد، رشوه دریافت کرده‌اند.

ریو برای میزبانی بازی های ۲۰۱۶ شهرهای شیکاگو، توکیو و مادرید را از پیش رو برداشته بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳۰ سال و ۱۱ ماه زندان در انتظار رئیس کمیته برگزاری المپیک ریو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..