تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیمار: مسی، بهترین و لایق فتح توپ طلاست

کد خبر: ۴۳۷۴۷۳

۶۵  بازدید

طرفداری: نیمار جونیور، فوق ستاره برزیلی بارسلونا در جدیدترین مصاحبه خود مدعی شد تیمش در الکلاسیکو فرصت‌سوزی کرده است. نیمار، لیونل مسی را بهترین بازیکن دنیا و لایق توپ طلا دانست.

به گزارش marca، نیمار که در حال حاضر مصدومیتی جزئي دارد و به دلیل محرومیت در بازی روز شنبه بارسا مقابل اوساسونا حضور نخواهد داشت، درباره ال کلاسیکو گفت:

 احساس می‌کنم آن بازی یک فرصت بود که از دست رفت. ما دو امتیاز از دست دادیم. عملا بازی را برده بودیم اما در لحظات پایانی آن گل را دریافت کردیم. 

برنده توپ طلای سال 2016 دنیا روز دوشنبه از سوی فرانس فوتبال اعلام خواهد شد. نیمار در باره برنده آن می گوید:

 نمی‌دانم چه کسی آن را خواهد برد. برای من تنها یک برنده وجود دارد، بهترین، که لئوست. اگر درباره فوتبال و فوتبال بازی کردن صحبت می‌کنیم، مسی بهترین است. کریستیانو بازیکن بزرگی‌ست، یک فوق ستاره. چیزی که در این سال‌ها نشان داده است اما ضمن احترام به کریستیانو، به نظر من لئو شایسته فتح توپ طلاست. 

نیمار: مسی، بهترین و لایق فتح توپ طلاست

نیمار در ادامه فاش کرد که برای شادی پس از گل احتمالی در ال کلاسیکو برنامه ویژه‌ای داشته است:

 اگر موفق به گلزنی می‌شدم قطعا تی شرت چاپه کوئنسه را در دست می‌گرفتم و نشان می‌دادم. این کاری‌ست که در آن شرایط می‌توانستم انجام دهم. کاری که به معنای ارسال پیام همدردی و کمک به تمام اقوام و کودکانی که والدینشان را از دست داده‌اند، می‌بود. سخت است. خیلی سخت است. تجربه چنین اتفاقاتی برای هر انسانی بسیار سخت است. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیمار: مسی، بهترین و لایق فتح توپ طلاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..