تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملت ایران با وحدت و بسیج همگانی در مقابل زورگویان ایستادگی کرد

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز پنجم آذرماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج اظهار کرد: اتحاد و بسیج دو امر بسیار حائز اهمیت از دیدگاه پیامبر اسلام(ص) بوده و در آیات قرآن هم بر امر تعاون و همکاری در انجام نیکی‌ها تأکید شده است.

وی افزود: مسئولان نظام مقدس انقلاب اسلامی با پیروی از آیات قرآن باید بسیجی‌وار با مشکلات و وظایف خود روبرو شوند و برای رفع مشکلات امر از دیگران کمک بگیرند.

امام جمعه سنندج به فعالیت‌های سپاه و بسیج در سطح کشور و استان اشاره کرد و ادامه داد: سپاه توانسته به جوانان در شروع زندگی مشترک کمک کند و در زمینه کمک‌های مؤمنانه نیز همواره پیشگام بوده است. 

وی افزود: ملت ایران با بهره‌گیری از وحدت و بسیج همگانی توانست مقابل بلوک شرق و غرب و زورگویان عالم بایستد و این همان نقش و جایگاه بسیج را به جهانیان نشان می‌دهد.

با اشاره به انتصاب استاندار جدید کردستان و حضور او در نمازجمعه و میان مردم گفت: مردم کردستان نشان خواهند داد که برای رفع مشکلات همراه استاندار جدید هستند.

امام جمعه سنندج افزود: استان کردستان منابع خدادا‌دی، استعدادها، توانمندی و جوانان تحصیلکرده زیادی دارد که مطمئنیم استاندار جدید با مشورت کردن با آگاهان از این ظرفیت‌ها برای توسعه استان بهره خواهد گرفت.

وی در بخش پایانی نماز جمعه این هفته با اشاره به اهمیت نماز یادآور شد: آرامش دل‌ها با راز و نیاز با خداوند به دست می‌آید و خداوند به پیامبر (ص) می‌گوید ارتباط با خدا بهترین هدیه برای امت تو است، به همین دلیل نماز را همچون معراج قرار داده‌اند.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملت ایران با وحدت و بسیج همگانی در مقابل زورگویان ایستادگی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..