تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقتدار ایران اسلامی فکر هرگونه تعرض را از دشمن سلب کرده است/ شهید مدرس، الگوی نمایندگان مجلس انقلابی شود

ساعت: 15:31 منتشر شده در مورخ: 1400/09/05 شناسه خبر: 1787379

در خطبه های نماز جمعه شهرستان های اردبیل مطرح شد:

ائمه جمعه شهرستان های اردبیل به تهدید اخیر فرمانده ارتش آمریکا نسبت به ایران اشاره کرده و اعلام داشتند: جای تاسف است که در آستانه شروع مذاکرات هسته‌ای و رضایت ایران برای حضور در مذاکره، فرمانده ارتش آمریکا تهدید کرده که اگر مذاکرات به نتیجه نرسد ما آماده اقدامات نظامی هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سبلان ما،  ائمه جمعه شهرستان های اردبیل به تهدید اخیر فرمانده ارتش آمریکا نسبت به ایران اشاره کرده  و اعلام داشتند: جای تاسف است که در آستانه شروع مذاکرات هسته‌ای و رضایت ایران برای حضور در مذاکره، فرمانده ارتش آمریکا تهدید کرده که اگر مذاکرات به نتیجه نرسد ما آماده اقدامات نظامی هستیم.

 

امام جمعه اردبیل:

اقتدار ایران اسلامی فکر هرگونه تعرض را از دشمن سلب کرده است/ حلقه‌های صالحین سالمترین محفل تربیتی برای نسل معاصر است

آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردبیل با اشاره به تهدید اخیر فرمانده ارتش آمریکا نسبت به ایران اظهار کرد: جای تاسف است که در آستانه شروع مذاکرات هسته‌ای و رضایت ایران برای حضور در مذاکره، فرمانده ارتش آمریکا تهدید کرده که اگر مذاکرات به نتیجه نرسد ما آماده اقدامات نظامی هستیم.

وی افزود: دولت آمریکا در آستانه مذاکرات تمرینات نظامی مشترک خود با اسرائیل و کشورهای عربی با اهداف خاص و به تعبیر خودش  با نیت مقابله با پهبادهای مهاجم در منطقه را بیشتر کرده است.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: یک مسؤولپنتاگونمی‌گوید که این تمرینات نظامی در کنار فعالیت‌های دیپلماسی برای آوردن ایران به پای مذاکره برای اشاره خاص به ایران است که اگر در مذاکره همکاری نکند راه‌های دیگر را استخدام خواهیم کرد!

عضومجلس خبرگان رهبریتاکید کرد: اقتدار ایران اسلامی فکر هرگونه تعرض را از دشمن سلب کرده است و به مخیله آنها اصلا خطور نمی‌کند که به ایران حمله کنند. این تهدیدات نشان می‌دهد که مذاکره ماهیت مذاکره ندارد بلکه غرض از آن تحمیل خواسته‌های آمریکا و اروپا به ایران است. ملت ما باید توجه کنند که ایران در خصوص تعامل و مذاکره هیچ کوتاهی ندارد اما آمریکا و اروپا برای ماموریت از طرف اسرائیل در پای مذاکره حاضر می‌شوند.

وی تصریح کرد: معضل هسته‌ای در عرض یک روز بلکه یک ساعت قابل حل است، چون قبول بندهایبرجامهمه چیز را تمام می‌کند و کاملا دست و پای ایران را می‌بندد ولی آنها حتی به بسته شدن دست و پای ایران رضایت نمی‌دهند و اصرار دارند که چاقو را گلوی ایران بگذارند. مشکل مذاکره کاملاً روشن و قابل حل است هر کس از برجام خارج شده برگردد و به همه بندهای آن عمل کند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: ایران سال‌ها یک طرفه به تعهدات برجامی خود عمل کرد و آنها تماشاگر شدند و ای کاش دولت قبلی ما آن کار را نمی کرد بلکه  از فردای همان روز که آنها از تعهد خود استنکاف کرده بودند از برجام خارج می‌شد و حالا ما تاوان همان اشتباه را پرداخت می‌کنیم و انسان عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه چرخ اقتصاد آمریکا و اروپا حول محور فروش سلاح به عرب‌ها می‌چرخد، اذعان کرد: ملت ما باید به این نکته توجه کنند که چرخ اقتصادی آمریکا و اروپا را فروش سلاح به عرب‌ها می چرخاند و آن متوقف بر فرض و خلق یک دشمن ترسناک در برابر عرب است تا خزانه  آنها را خالی کنند.

وی ادامه داد: اگر مشکل آمریکا و اروپا با ایران حل شود دیگر عرب‌ها احتیاجی به سلاح ندارند و این کار را نه اروپا و نه آمریکا انجام نمی‌دهند تا در برابرچیننفس و تنفس برای اقتصاد خود درست کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان در ادامه با بیان اینکه بالاترین تراث معنوی و عرفانی در زبان فارسی نهفته است اظهار کرد: نظیر ادبیات عرفانی که در زبان فارسی وجود دارد در هیچ زبانی وجود ندارد و برای همین شایسته است کل عاشقان معرفت زبان فارسی را یاد بگیرند تا به یک دریای عظیم از شاهکار عرفانی ناب متصل شوند.

وی ادامه داد: لذتی که در ادبیات عرفانی زبان فارسی وجود دارد در هیچ چیز وجود ندارد ما در هر چیزی به دنیا محتاج باشیم دنیا در ادبیات عرفانی ناب محتاج ماست این بحث را چرا آوردیم؟ چند سال پیش اردوغان در برابر رئیس جمهور ما شعر حافظ را خواند. این هفته نیز وزیر خارجه ترکیه در ایران از آثار سهراب سپهری یاد کرد و گفت سهراب سپهری شاعر معاصر ایران شعری به نام خانه دوست کجاست دارد؟ می خواهم در این جا بگویم که من همیشه خانه دوست را در تهران دیده ام و اینجا را خانه خود می‌دانم این وزیر بافضیلت با این شعر هم به وظیفه دیپلماتیک خود عمل کرد یعنی رابطه دو کشور را کاملاً تقویت کرد و هم فضیلت خود را نشان داد و احتمالاً سفیر ترکیه در ایران این نکته ناب را به او هدیه کرده است وقتی ما نماینده مجلس را که رای نیاورد سفیر می‌کنیم از او نباید انتظار چنین فضیلتی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اصل هدف من از آوردن این بحث این است که وقتی دنیا اینگونه به ادبیات ما اقبال دارد چرا جوانان ما، نسل جدید ما و بلکه بزرگترهای ما آشنایی شایسته با تراث ادبی با عظمت ما که نتیجه نبوغ نوابغ بزرگ بشری است ندارد؟ آیا این برای ما عار نیست؟ چرا نوشته‌های ما، سخنرانی‌های ما، کتاب‌های ما مشحون از اشعار ناب و شاهکارهای ادبی بزرگان ما نیست؟ اشکال کار کجاست؟ آیا نباید در این خصوصوزارت آموزش و پرورشو وزارت علوم پاسخگو باشند؟

نمایندگان استان مسائل حق‌آبه ارس و منطقه آزاد را حل کنند

امام جمعه اردبیل در ادامه رسیدگی به مساله حق‌آبه ارس و منطقه آزاد استان اردبیل را از نمایندگان استان درمجلس شورای اسلامیخواستار شد و گفت: تمام استان ها که اخیرا مجوز منطقه آزاد را دریافت کردند کار خود را شروع کرده‌اند اما استان اردبیل به خاطر اختلاف نمایندگان محترم محروم مانده است.

وی تاکید کرد: سوال ما این است که  قرار است این اختلاف و محرومیت تا چه زمانی ادامه پیدا کند؟  این هفته با آقای سعید محمد، مسؤول مناطق آزاد کشور صحبت کردم و از ایشان دعوت کردم که به منطقه آمده و در خصوص منطقه آزاد فصل الخطاب باشد و نمایندگان هم به حکمیت او راضی باشند.

حلقه‌های صالحین سالمترین محفل تربیتی برای نسل معاصر است

عاملی در پایان با تبریک هفتهبسیجگفت:هفته بسیجرا گرامی می‌داریم و به روح بزرگ بنیانگذار بسیج یعنی حضرت امام(ره) درود می‌فرستیم. امروز خوشحال هستیم که مهمترین حلقه‌های تربیتی کشور یعنی حلقه صالحین در مصلی تشکیل شده؛ حلقه‌های صالحین، سالم‌ترین محفل تربیتی و نفیس‌ترین پناهگاه فرهنگی برای نسل معاصر است و می‌توان از آن به عنوان سالم‌ترین پاتوق علمی، تربیتی و تفریحی برای جوانان نام برد.

 

امام جمعه شهرستان نیر:

شهید مدرس، الگوی نمایندگان مجلس انقلابی شود/ ائتلاف سازی های آمریکا در آستانه مذاکرات، نمایشی فریبنده است

حجت الاسلام آیت نعمتی امام جمعه شهرستان نیر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن یادآوری ویژگی های بسیج به مذاکرات نیز اشاره کرد و گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی در آستانه مذاکرات هسته ای  برای اجماع سازی  خیمه شب بازی راه انداخته اند و غرب یک را ه بیشتر ندارد و آن  پایان تحریم های ظالمانه است.

وی با بیان اینکه در جامعه اسلامی همه مسئول هستند، گفت: هرچه مسئولیت افراد بیشتر باشد، بار آنها سنگین تر خواهد بود بنابراین برای به سرانجام رساندن مسئولیت خود به تقوای بیشتری نیازدارند چراکه رضای الهی در اقداماتی است که مسئولین برای خدمت به مردم انجام می دهند.

حجت الاسلام نعمتی به بیانات امام علی(ع) در اینخصوص اشاره کرد و گفت: حضرت علی(ع) می فرمایند؛ من سیاست را با تقوا انتخاب کردم، بنابراین اگر معیار تقوا باشد قوی ترین قدرت های مادی هم نخواهند توانست در این راه مستقیمی که ما طی می کنیم انحراف بوجود بیاورند.

امام جمعه شهرستان نیر به مذاکرات نیز اشاره کرد و گفت: امریکا و رژیم صهیونیستی در آستانه مذاکرات هسته ای برای اجماع سازی خیمه شب بازی راه انداخته اند و غرب یک را ه بیشتر ندارد و آن  پایان تحریم های ظالمانه است.

وی تصریح کرد: امریکا باید بپذیرد که دچار اشتباه محاسباتی شده است.

حجت الاسلام نعمتی به تقلاهای امریکا در این روزهای واپسین اشاره کرد و گفت: ائتلاف سازی ها  نمایشی است و تکرار تحریم ها  در مورد اشخاص و شرکت ها  در اداره دولت انقلابی و ملت ایران  برای حفظ استقلال  ایران اثری ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی به مردم بویژه به جوانان این مرز و بوم هویت داده است.

امام جمعه شهرستان نیر در ادامه سخنان خود به مقایسه دوران قبل از انقلاب اسلامی و وضعیت فعلی کشور پرداخت و گفت: جوانان ما قبل از انقلاب از لحاظ علمی، صنعتی و ورزشی توان مقابله با آمریکا، آلمان، انگلیس و در کل کشورهای پیشرفته را نداشتند ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی در عرصه های علوم نانو، پزشکی، هسته ای دانشمندانی چون فخری زاده ها و احمدی روشن ها درخشیدند که دشمن چاره ای جز به شهادت رساندن آنها نداشت تا شاید سد راه پیشرفت های روز افزون جوانان این مرز و بوم شود ولی جوانان ما با توکل بر خداوند متعال و تبعیت از ولی امر مسلمین پله های کمال و ترقی را به سرعت طی می کنند.

وی به عرصه ورزش نیز اشاره کرد و گفت: زمانی در رشته های ورزشی  همچون والیبال شکست دادن تیم هایی چون  چین و ژاپن برای ما رویا بود اما امروز در عرصه جهانی آمریکا، آلمان و ایتالیا هم مقابل ما سر تعظیم فرو می آورند.

این مبلغ اسلامی با بیان اینکه امروز جوانان ما در رویایی با قدرت های جهان در همه عرصه ها هراسی ندارند گفت: این غرور ملی، مدیون دفاع مقدس و شهدایی است که هویت ما را عوض کرد و به تعالی رساند.

وی با بیان اینکه مدافعان حرم به فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با مغلوب کردن داعش به جبهه مقاومت روحی تازه بخشیدند گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی باید به جوانان در مدیریت های میانی و کلان کشور میدان داده شود تا مسیرهای پیشرفت و تعالی به سرعت طی شود.

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه امروز عده ای با میدان داری جوانان ولایی و انقلابی می ترسند، گفت: جوانان باید برای ورود به عرصه های خدمت رسانی زیر پرچم انقلاب اسلامی بر ای احقاق حق مردم مسابقه بدهند.

وی به نجومی بگیران نیز اشاره کرد و گفت:  امروز کسانیکه حقوق های نجومی بعضی افراد دنیا طلب را منتشر می کنند در واقع بسیجیان جان برکف هستند چراکه برخورد با حقوق های نجومی  مطالبه امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه حقوق های نجومی هجمه به ارزش های انقلاب است، گفت: حقوق های نجومی فسادآوربوده و اعتماد را از بین می برد و نماد اشرافیگری است.

وی به توقع مردم از دولت انقلابی ، مجلس انقلابی  و قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اشاره کرد و گفت:سران قوا باید به مردم گزارش اقدامات خود برای مبارزه با فساد را بدهند چراکه این حق مردم است که بداند با مفساد برخورد شده است و تنها صرف نام بردن از مفاسد مردم را اذیت می کند و انها به دنبال نتیجه مبارزه با مفسدان و اقدامات تنبیهی هستند.

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه بسیجی فقط در عرصه های جهادی و محرومیت زدایی خدمت نمی کند، گفت: بسیجی برای اعتماد سازی به انقلاب اسلامی  خدمت می کند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس انقلابی باید شهید مدرس را الگوی دوره نمایندگی خود قرار دهند گفت:  مردم داری، دشمن شناسی، دشمن ستیزی، استبداد ستیزی، مقاومت در برابر تهدید  ساده زیستی و عدم وابستگی به جریانهای قدرت از ویژگی های نماینده انقلابی است چراکه وی در صورتی موفق خواهد شد که دارای استقلال شخصیتی باشند.

حجت الاسلام نعمتی حضور نمایندگان مجلس  در بین مردم و پیگیری مطالبات آنها بصورت چهره به چهره را ارزشمند و ستودنی عنوان کرد و گفت: این کار باید تداوم پیدا کند.

وی افزود: مسئولان شهرستان باید بر ای عملیاتی کردن مصوبات مطروحه در محضر نمایندگان  را به جد پیگیری کنند چراکه اگر مصوبات عملیاتی شود، شهرستان نیر در 10 سال اینده  یکی از شهرستان های پیشرو در حوزه کشاورزی، معدن و گردشگری خواهد بود 

امام جمعه شهرستان نیر در ادامه سخنان خود از استاندار اردبیل خواست تا  با تشکیل تیم کارشناسی اقتصادی در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعتی و گردشگری و ورزشی بتواند با شناسایی نقاط ضعف و قوت  اقتصاد استان،  گام های مثمر ثمری در راستای پیشرفت استان  و سرمایه گذاری  در حوزه های مختلف اقتصادی بردارد.

وی به علت ورشکستگی سرمایه گذاران و تعطیلی پروژه ها در استان نیز اشاره کرد و گفت: عدم علم و آگاهی، عدم مشورت و حمایت، خود محور بودن سرمایه گذار  از علت های اصلی شکست سرمایه گذاری در استان اردبیل است.

وی از مسئولان خواست تا با حل مشکلات روستای ویرنق از جمله اینترت وآنتن دهی تلفن همراه این روستا که بزرگترین روستای شهرستان نیر با 300 دانش اموز  و 19 شهید تقدیم انقلاب کرده است در راستای محرومیت زدایی این منطقه گام اساسی بردارند.

 

 

امام جمعه اصلاندوز:

تلاش دولت مردمی برای تحقق شعار ایران قوی / بسیج در مسیر خدمت به مردم کارنامه درخشانی دارد

حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اصلاندوز اظهار داشت: هشتم آذر ماه زمان برگزاری مذاکرات با دولت‌های چهار به علاوه یک است که در روزهای اخیر شاهد جوسازی‌هایی پیرامون این موضوع هستیم برای مثال در چند روز اخیر برخی شرکت‌های ایرانی از سوی استکبار جهانی تحریم شده‌اند.

وی با اشاره به ضعف دولت قبلی در خصوص مذاکرات افزود: متاسفانه در دولت قبلی نتایجی از مذاکرات به دست نیاوردیم اما خوشبختانه دولت فعلی که با شعار ایران قوی بر سر کار آمده است برای احقاق حق و حقوق ایران اسلامی که برداشتن تحریم‌های ظالمانه است تلاش می‌کند که انشالله نتیجه خواهد داد.

اسدزاده با بیان اینکه بسیج همواره در همراهی با مردم کارنامه درخشانی داشته است تصریح کرد: بسیج از بدو تشکیل همواره در کنار مردم بوده است و در عرصه‌های مختلف به ویژه در ماه‌های اخیر در بحث اجرای رزمایش بزرگ کمک مومنانه نسبت به ارائه خدمات به مردم اقدام کرده است و در این راستا کارنامه درخشانی داشته است که علت این نیز وجود شاخصه‌هایی همچون بصیرت، اخلاص، ولایتمداری، ایثار و عمل جهادگونه در نیروی بسیج است.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز بیان کرد: در طول هفته بسیج در سطح شهرستان اصلاندوز مغان به ویژه در بخش‌های تابعه و مناطق پیرامون به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج همیشه سرافراز برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم انجام داده است که بسیار قابل تقدیر و قدردانی است.

وی اظهار کرد: امروز باید شهدایی همچون شهید مدرس برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی ما الگو باشد و نمایندگان مردم در خانه ملت باید تفکر و اندیشه شهید مدرس را سرلوحه کار خود قرار دهند تا مجلسی انقلابی، پویا و فعال و در همواره در مسیر خدمت به مردم داشته باشیم.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقتدار ایران اسلامی فکر هرگونه تعرض را از دشمن سلب کرده است/ شهید مدرس، الگوی نمایندگان مجلس انقلابی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..