تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لپ‌تاپ پوکو احتمالا به‌زودی در هند معرفی خواهد شد

در چندسال اخیر، بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند فعالیت‌های خود را به حوزه‌های دیگری مثل محصولات مرتبط با اینترنت اشیاء گسترش داده‌اند. یکی از این برندها پوکو است که قبلا توضیحاتی درمورد برنامه‌های خود برای گسترش فعالیت در حوزه‌های دیگر ارائه کرده بود. در حال‌حاضر گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد پوکو احتمالا به‌دنبال ورود به بازار رایانه‌های شخصی است.

به گزارش گیزموچاینا و براساس اعلام 91Mobiles، پوکو احتمالا درحال برنامه‌ریزی برای معرفی اولین لپ‌تاپ خود در هند است. این محصول همچنین اولین لپ‌تاپ این برند در بازار رایانه‌های شخصی خواهد بود. یکی از افشاگران معروف خبرهای فناوری به‌نام موکول شارما اعلام کرده باتری لپ‌تاپی سری ردمی G به‌تازگی توسط اداره‌ی استانداردهای هند (BIS) تأیید شده است. به‌عبارت دیگر، ممکن است این شرکت به‌زودی از لپ‌تاپ خود در این هند رونمایی کند.

باتری ردمی G

مقاله‌ی مرتبط:

این افشاگر تصویری به اشتراک گذاشته که باتری لپ‌تاپ سری ردمی G را با شماره مدل G16B01W در پایگاه داده‌ی BIS نشان می‌دهد. البته این باتری تحت نام تجاری پوکو ثبت شده است. باتری یادشده یک سلول ۳۶۲۰ میلی‌آمپرساعتی (۱۵٫۲ ولت، ۵۵٫۰۲ وات ساعت) است که ظاهرا قرار بود در ابتدا به‌عنوان جایگزینی برای لپ‌تاپ‌های سری ردمی G و ردمی G گیمینگ معرفی شود. بنابراین این شرکت حتی می‌تواند درحال برنامه‌ریزی برای معرفی یک لپ‌تاپ مخصوص بازی در هند باشد.

اگر این محصول واقعا یک لپ‌تاپ گیمینگ باشد، می‌توان انتظار داشت پوکو از پردازنده‌های سری اینتل یا رایزن AMD با کارت گرافیک انویدیا یا رادئون در آن بهره ببرد. به‌خاطر داشته باشید این خبر فعلا در حد حدس و گمان است و بنابراین فعلا نمی‌توان با قاطعیت در مورد آن صحبت کرد به همین دلیل بهتر است تا انتشار جزئیات بیشتر در مورد این محصول صبر کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لپ‌تاپ پوکو احتمالا به‌زودی در هند معرفی خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..