تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرچک، برگزاری مراسم پیاده روی خانوادگی و ازدواج آسان

در آخرین روز از هفته بسیج

در آخرین روز از هفته بسیج مراسم پیاده روی خانوادگی و ازدواج آسان تعدادی از از زوج های بسیجی در شهرستان قرچک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما/ شهردار قرچک در مراسم پیاده روی خانوادگی این شهر گفت: آخرین روز هفته مبارک بسیج را با پیاده روی خانوادگی آغاز کردیم تا شور و نشاط به خانواده ها تزریق شود.
محسن خرمی شریف افزود: بعد از 2 سال دورهمی خانوادگی و پیاده روی را داشتیم که این موضوع متقارن با آخرین روز هفته بسیج بود که نوید روز های پرنشاط را برای مردم این منطقه می دهد.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه 15خرداد این شهرستان هم در مراسم ازدواج آسان و ساده بسیجی های این منطقه گفت:  برای تعداد 108عروس و داماد امروز مراسم ازدواج شان را به صورت بسیار ساده برگزار کردیم تا با هم زندگی پرمهر را آغاز کنند.
سرهنگ صمد سلطانی اضافه کرد: این حرکت الگو برداری از شهدا و قهرمانان ملی این مرز و بوم است، آنهایی که صادقانه و بی ریا به صورت ساده مراسم های ازدواج خود را برگزار کردند تا از تجملات دور شوند.
وی گفت: تزریق اخلاص بزرگترین هدیه ازدواج آسان است که امیدواریم بقیه جوانان هم از آن الگو بگیرند تا برای آینده ی جوان ایران اسلامی قدمی بر داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرچک، برگزاری مراسم پیاده روی خانوادگی و ازدواج آسان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..