تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نحوه درست کردن کروکت گوشت مخصوص به همراه سس -آکا

نحوه درست کردن کروکت گوشت مخصوص به همراه سس ,کروکت گوشت,کروکت,سس سفید,[categoriy] نحوه درست کردن کروکت گوشت مخصوص به همراه سس

نحوه درست کردن کروکت گوشت مخصوص به همراه سس -آکاکروکت گوشت,کروکت,سس سفید,آشپزی,آموزش آشپزی,غذاهای خارجی

آکاایران: نحوه درست کردن کروکت گوشت مخصوص به همراه سس

به گزارش آکاایران: آشپزی:نحوه درست کردن کروکت گوشت مخصوص به همراه سس در بخش آموزش آشپزی سایت میهن گرام قرار داده شده است برخی با استفاده از گوشت غذاهای مختلفی درست می کنند.

مواد لازم کروکت گوشت

گوشت چرخ کرده                                   ۳۵۰ گرم
پودر نان خشک و آرد سفید و آرد سوخاری     از هر کدام یک پیمانه
برنج پخته شده                                      نصف پیمانه
پیاز                                                     یک عدد
تخم مرغ                                               سه عدد
نمک و فلفل و روغن                                 به میزان لازم
سس سفید                                         نصف پیمانه

طرز تهیه کروکت گوشت

پیاز را رنده کرده و با گوشت، برنج و پودر نان خشک مخلوط می کنیم. نمک، فلفل، تخم مرغ و سس سفید را اضافه کرده و کاملا مخلوط می کنیم و در جای خنک می گذاریم تا یک ساعت استراحت کند. بعد از این مدت از مایه به اندازه گردو برداشته و لوله می کنیم و آن را در آرد سفید می غلتانیم و در دو عدد تخم مرغ که خوب زده شده فرو می بریم و بعد در آرد سوخاری غلتانده و در روغن داغ پشت و روی آن را سرخ می کنیم.

طرز تهیه سس سفید:یک قاشق آرد سفید را با یک قاشق کره کمی تفت می دهیم بعد یک لیوان شیر را به آن اضافه کرده و مرتب هم می زنیم تا مثل فرنی غلیظ شود.

نحوه درست کردن کروکت گوشت مخصوص به همراه سس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نحوه درست کردن کروکت گوشت مخصوص به همراه سس -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..