تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعامل اولین گام در جهت حمایت از تولیدات داخلی است

ساعت: 12:01 منتشر شده در مورخ: 1400/09/05 شناسه خبر: 1787328

زهرا اسماعیل‌نژاد تعامل را اولین گام در راستای حمایت از تولیدات داخلی دانست و گفت: برای فروش بیشتر و نشان دادن تولیدات داخلی با کیفیت نیازمند تعامل بیشتر مسئولین ذی‌ربط در استان مازندران هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا اسماعیل‌نژاد در حاشیه برگزاری نمایشگاه سوره که به‌مناسبت هفته بسیج در مصلی ساری برگزار شد؛ در گفت‌وگو با بلاغ اظهار کرد: حدود 6 سال است در حرفه چرم‌دوزی با کمک خواهرم مشغول به‌کار هستیم.

وی افزود: چرم‌دوزی را از جای خاصی یاد نگرفتم و به‌واسطه آموزش‌های مجازی و همت و تلاش خودمان در این عرصه موفق شده و فعالیت می‌کنیم.

بانوی تولیدکننده مازندرانی تصریح کرد: از طرف پایگاه بسیج آمل به نمایشگاه برای عرضه تولیدات چرم خود دعوت شدیم و جهاد سازندگی سپاه کربلا مازندران در این راستا حمایت‌های زیادی کرد.

اسماعیل‌نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اولین حضور ما در یک نمایشگاه است اما فروش خوبی داشتیم.

وی با بیان اینکه کارهای ما مورد بازدید قرار گرفته و سفارش خواهیم گرفت، یادآور شد: در کارگاه تولیدی خود به همراه خواهرم مشغول هستیم و از طریق فضای مجازی سفارش ثبت و بعد از تولید به دست مشتری می‌رسانیم.

بانوی تولیدکننده مازندرانی در پایان گفت: تبلیغات در حوزه کاری، حضور در نمایشگاه‌ها و معرفی کار چرم‌دوزی در صدا و سیما می‌تواند کمک حال یک تولید کننده باشد که از مسئولین ذی‌ربط در این زمینه خواستار تعامل در جهت حمایت از تولید داخلی هستیم.
 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعامل اولین گام در جهت حمایت از تولیدات داخلی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..