تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۶.۱ درصدی تعداد شرکت تعاونی‌های فعال خراسان جنوبی

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از افزایش ۶.۱ درصدی تعداد شرکت تعاونی‌های فعال استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، غلامرضا اشرفی گفت: بر اساس اعلام مرکز آمار و اطلاعات راهبردی وزارت تعاون، کارافزایش ۶.۱ درصدی تعداد شرکت تعاونی‌های فعال خراسان جنوبی و رفاه اجتماعی؛ تعداد تعاونی‌های فعال کشور پایان مهر ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، رشد ۲.۷ درصدی داشته است که این افزایش در خراسان جنوبی ۶.۱ درصد است.

وی افزود: خراسان جنوبی بعد از استان فارس، بیشترین رشد تعاونی‌های فعال در کشور را به خود اختصاص داده است.

اشرفی گفت: همچنین در این گزارش میزان تغییر تعداد شاغلین در تعاونی‌های فعال کشور را مورد پایش قرار داده  که گویای رشد ۳.۵ درصدی تعداد شاغلین در تعاونی‌های فعال در حال بهره برداری و در دست اجرای کشور تا پایان مهرماه سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل است.

به گفته وی خراسان جنوبی، پس از زنجان و کرمان؛ با رشد ۱۱.۶ درصدی تعداد شاغلین در تعاونی‌های فعال تا پایان مهر ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در جایگاه سوم کشور قرار گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۶.۱ درصدی تعداد شرکت تعاونی‌های فعال خراسان جنوبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..