تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیات ثارالله زنجان&#154

ساعت: 09:56 منتشر شده در مورخ: 1400/09/05 شناسه خبر: 1787314

مدیر جبهه جهانی شباب المقاومه گفت: امروز خیلی محکم می‌توان گفت که هیات ثارالله زنجان، یکی از مصادیق «ما می‌توانیم» است و امروز از هیات تراز انقلابی عبور کرده و به یک هیات تراز تمدن نوین اسلامی تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام محمداسماعیل پورهواشمی، شامگاه پنج‌شنبه (4 آذر) در اولین همایش بین‌المللی ذوالفقار حزب‌الله لبنان، شهید سیدمصطفی بدرالدین که با همکاری جبهه جهانی شباب المقاومه و هیات ثارالله زنجان برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی(ره)، یک اَبرتئوری به نام «ما می‌توانیم» داشتند و انقلاب اسلامی ایران نیز با این تئوری به پیروزی رسید و توسعه پیدا کرد و صادر شد.

وی با بیان اینکه امروز نیز انقلاب اسلامی با همین تئوری کماکان در حال توسعه است، خاطرنشان کرد: اصل پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، صدور و تمام گام‌های انقلاب اسلامی به وسیله نگاه، ابرتئوری و معجزه امام خمینی(ره) بود.

حجت‌الاسلام پورهواشمی با بیان اینکه امروز در دورانی هستیم که با یک دست باید چند هندوانه بلند کنیم، افزود: شخصیت‌های بزرگی مثل شهید عماد مغنیه، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهید حاج قاسم سلیمانی، نشان دادند که ما می‌توانیم در یک زمان در حیطه‌های مختلف، متخصص شویم و گام‌های بزرگی برداریم.

وی ادامه داد: نمونه‌ای از این افراد می‌توان شهید بدرالدین را نام برد که به دلیل اینکه یک شخصیت فوق امنیتی بود، امروز پس از 5 سال از شهادت وی، شاهد گرامیداشت او هستیم.

مدیر جبهه جهانی شباب المقاومه با بیان اینکه شهید بدرالدین، شخصیتی تئوری و عارف‌مسلک بود، گفت: این شهید، کسی بود که توانست به یکی از شخصیت‌های برجسته نظامی– امنیتی در دنیا تبدیل شود.

وی اظهار داشت: شهید بدرالدین، اهل فکر و اندیشه بود و توانست بزرگترین ضربه را به دستگاه‌های امنیتی آمریکا وارد کند و یکی از افرادی بود که علی‌رغم تمام مشکلات در عمل توانست «ما می‌توانیم» حضرت امام خمینی(ره) را به منصه ظهور بگذارد.

حجت‌الاسلام پورهواشمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز به تمام دنیا ثابت کرده که ما می‌توانیم، خاطرنشان کرد: جبهه شباب المقاومه در کنار مجموعه‌ای به نام هیات ثارالله زنجان آمده که این تئوری را در کشورهای مختلف به منصه ظهور بگذارد.

وی تصریح کرد: امروز خیلی محکم می‌توان گفت که هیات ثارالله زنجان، یکی از مصادیق «ما می‌توانیم» است و امروز از هیات تراز انقلابی عبور کرده و به یک هیات تراز تمدن نوین اسلامی تبدیل شده است.

به گزارش موج رسا؛ در این همایش که با حضور آیت‌الله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و جمعی از مسئولان حضور داشتند از خانواده شهید سیدمصطفی بدرالدین (فرمانده شاخه نظامی حزب‌الله لبنان) تجلیل شد.

دختر شهید بدرالدین در این همایش گفت: سلام بر امام خمینی(ره)، مردی که انقلاب اسلامی را به ارمغان آورد و رویای انبیای الهی را محقق ساخت.

وی افزود: سلام بر سید علی خامنه‌ای مقام معظم رهبری، سیدحسن نصرالله و همه شهدای محور مقاومت و همچنین سیدالشهدای جبهه مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی و فرمانده جهادی شهید بدرالدین و تشکر از جبهه شباب المقاومه و هیات ثارالله و تمام دست‌اندرکاران که با تلاش خود این همایش شکوهمند را برگزار کردند.

دختر شهید بدرالدین اظهار داشت: درود بی‌پایان به ایران اسلامی و رهبر و ملت ایران به خاطر جانفشانی و حمایت‌هایی که در راه یاری مستضعفان و قضیه فلسطین تقدیم کرده و می‌کنند.

وی با اشاره به آیه 23 سوره احزاب (من المومنین رجال صدقوا....) خاطرنشان کرد: هنگامی که انسان شهید می‌شود، حیات را به دیگران می‌بخشد، اندازه حجم خودش غایب می‌شود اما به اندازه یک ملت، حضور پیدا می‌کند و این‌ها شهدا هستند که ارزشمندترین دارایی خود که روح و جان بود را تقدیم کردند تا به ما زندگی شرافتمندانه‌ای هدیه کنند مانند پدرم که سربازی در خط ولایت بود.

وی افزود: سیدحسن نصرالله در وصف پدرم چنین فرمود: فرمانده آزادسازی زمین بود، پس از گرفتن اسرا به شکل آبرومندانه بود، فرمانده منحل کردن شبکه‌های مزدور و تکفیری‌ها بود و فرمانده دفاع از جبهه مقاومت بود و هیچگاه پرچم شکست را نیافروخت.

دختر شهید بدرالدین گفت: با پدرم عهد می‌بندم که این راه را ادامه می‌دهیم که پرچم را به دست حضرت مهدی(عج) برسانیم و در قدس شریف، نماز خواهیم خواند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیات ثارالله زنجان&#154»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..