تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توان و اقتدار حزب‌الله لبنان برگرفته از فرهنگ عاشورا و تبعیت از ولایت فقیه است/ مقاومت، راه نجات بشر را نشان می‌دهد

ساعت: 09:20 منتشر شده در مورخ: 1400/09/05 شناسه خبر: 1787297

جانشین دبیرکل بیداری اسلامی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها امروز از ترس حزب‌الله در مرز لبنان، دیوارهایی به ارتفاع ۷ متر ایجاد کرده‌اند، گفت: پیروزی‌های متعدد حزب‌الله در برابر رژیم صهیونیستی و توان، عزت و عظمت حزب‌الله که برگرفته از فرهنگ عاشورا و به تبعیت از ولایت فقیه است، توانسته توان و اقتدار خود را به نمایش بگذارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حسین اکبری، شامگاه پنج‌شنبه (4 آذر) در اولین همایش بین‌المللی ذوالفقار حزب‌الله لبنان، شهید سیدمصطفی بدرالدین که با همکاری جبهه جهانی شباب المقاومه و هیات ثارالله زنجان برگزار شد، اظهار داشت: اگر بخواهیم شهید بدرالدین را معرفی کنیم باید نقش بین‌المللی حزب‌الله لبنان را معرفی کنیم و برای معرفی حزب‌الله لبنان باید روحی که امام راحل برای پیروزی انقلاب اسلامی دمید را معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای معرفی انقلاب اسلامی نیز باید به صحنه عاشورا و قیام کربلا برگردیم چون قیام عاشورا، منشا پیروزی انقلاب اسلامی بود.

جانشین دبیرکل بیداری اسلامی با بیان اینکه غربی‌ها بعد از جنگ جهانی اول، تمام کشورها را اشغال کردند و هیچ کشور مستقل اسلامی بر روی کره زمین وجود نداشت، گفت: نتیجه این کار، اشغال فلسطین و تشکیل اسرائیل و تقسیم نقشه بین اسرائیل و فلسطین بود.

وی با بیان اینکه پس از جنگ جهانی دوم نیز 2 اَبرقدرت به نام شوروی سابق و آمریکا تشکیل شد، اظهار کرد: هر 2 این قدرت‌ها در شرق و غرب برای تصرف جهان، یک اشتراک داشتند که آن هم مخالفت با دین بود.

اکبری خاطرنشان کرد: بعد از مدتی که مسلمانان تلاش کردند که حق خود را بگیرند و عزت خود را به دست آورند 1.5 میلیون مسلمان در چندین جنگ بزرگ در مقابل رژیم صهیونیستی و یهودی‌ها شکست خوردند و آن روز هر مسلمانی در دنیا می‌خواست سر خود را بلند کند، می‌گفتند بروید ملت خود یا همان بیت‌المقدس را نجات دهید.

جانشین دبیرکل بیداری اسلامی گفت: بنابراین اراده خداوند بر این شد که انقلاب اسلامی ایران به وقوع بپیوندد و از همان ابتدا نیز شعار«نه شرقی نه غربی» را سر داد.

وی افزود: همه‌جوره انقلاب اسلامی ایران را تهدید کردند اما امام خمینی(ره) محکم و قوی ایستاد و به جای اینکه به 2 قدرت بزرگ به عنوان نقطه برتر نگاه کند، تکلیف را با هر 2 به عنوان جبهه باطل، روشن کرد و جبهه حق را تشکیل داد.

اکبری ادامه داد: بسیج با حضور اندیشه بسیجی امام(ره) احیا شد و با مقاومت خود توانست تمام توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را به هم بزند.

وی گفت: بدین ترتیب این ندا به جهان رسید که مقاومت می‌تواند بشریت را نجات دهد که نمونه آن جریان حزب‌الله بود که به اراده خداوند در سال 2002 توانست اسرائیل را از سرزمین خود بیرون کند.

اکبری با بیان اینکه اسرائیلی‌ها 6 سال بعد در صدد این برآمدند که شکست مفتضحانه خود را جبران کنند، افزود: در جنگ 33 روزه با تمام پشتیبانی‌ها وارد شدند اما باز هم شکست خوردند چرا که اراده خداوند، پیروزی عده‌ای جوان مومن در برابر اسرائیل علی‌رغم تمام حمایت‌ها بود.

جانشین دبیرکل بیداری اسلامی تصریح کرد: اراده خداوند بر این بود که حزب‌الله لبنان، هیمنه پوشالی آمریکا و اسرائیل را به هم بپاشد و این مطرح شد که دین اسلام می‌تواند راه نجات بشریت باشد و تئوری و اندیشه غربی که خود را برتر می‌داند را در هم بشکند.

وی با بیان اینکه علت شکست 1.5 میلیارد مسلمان این بود که جبهه حق نبودند، گفت: پیروزی در جنگ 33 روزه باعث شد که آمریکا از این شکست، شوکه شود.

اکبری با بیان اینکه اندیشه مقاومت امروز توسعه یافته و در یمن نیز تبدیل به قدرت بسیجی بزرگ شده است، اظهار کرد: امام راحل، مسیر مقاومت را در پیش گرفت و پس از آن نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی این راه را ادامه دادند و در حالی که تمام تحلیلگرها می‌گفتند همه چیز در سوریه تمام شده و 85 درصد سوریه اشغال شده است اما ایشان با تکیه بر اعتقاد و مولفه‌های جبهه حق و وعده‌های خداوند در قرآن کریم دستور دادند که در این جبهه بمانید و ما پیروز می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت در سوریه ماندند و پیروز شدند و شرایط سوریه از شکست تبدیل به پیروزی شد و امروز مقاومت در عراق و یمن و همه کشورهای مقاومت، حجت را به بشریت تمام کرده و حتی در کشوری مانند ونزوئلا که مسلمان نیست اما آزادی‌خواه است نیز به این نتیجه رسیده‌اند که اگر در برابر آمریکا بایستند، قرآن وعده پیروزی را داده است.

اکبری با بیان اینکه امروز آمریکا در شرایط افول قرار دارد، افزود: آمریکایی‌ها امروز در هر جایی با نیروهای مقاومت درگیر شدند، مقاومت پیروز شده و آمریکایی‌ها هیچ پیروزی به دست نیاورده‌اند و آمریکا در هر منطقه‌ای که وارد شده، ناامن‌ترین منطقه برای آمریکا بوده است.

جانشین دبیرکل بیداری اسلامی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها امروز از ترس حزب‌الله در مرز لبنان، دیوارهایی به ارتفاع 7 متر در زیرزمین ایجاد کرده‌اند، گفت: پیروزی‌های متعدد حزب‌الله در برابر رژیم صهیونیستی و توان، عزت و عظمت حزب‌الله که برگرفته از فرهنگ عاشورا و به تبعیت از ولایت فقیه است، توانسته که توان و اقتدار خود را به نمایش بگذارد.

وی اظهار داشت: اگر انقلاب اسلامی ایران نبود و شوروی نیز فرومی‌پاشید، آمریکا به تمام مسلمانان سلطه پیدا کرده و امکان داشت که میلیون‌ها مسلمان بمیرند اما انقلاب اسلامی، جلوی همه آن‌ها را گرفت.

اکبری تصریح کرد: اگر حاج قاسم سلیمانی و همه شهدایی که در این مسیر به شهادت رسیدند در برابر داعش مقاومت نمی‌کردند، هیچ ارتشی نمی‌توانست در برابر داعش مقاومت کند و فقط تفکر بسیجی مقاومت بود و امثال حزب‌الله و بسیجیان بودند که توانستند در برابر داعش بایستند.

وی خاطرنشان کرد: اگر جلوی داعش توسط محور مقاومت، گرفته نمی‌شد حداقل به 10 کشور اسلامی تسلط پیدا کرده و مسلمانان را می‌کشتند و فرصتی برای آمریکا می‌شد که مسلمانان را به جان هم می‌انداختند.

اکبری افزود: این مقاومت در جهان است که برای نجات بشر، راه حل نشان می‌دهد و مقدمات ظهور نیز همین مقاومت است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توان و اقتدار حزب‌الله لبنان برگرفته از فرهنگ عاشورا و تبعیت از ولایت فقیه است/ مقاومت، راه نجات بشر را نشان می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..