تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تربیت نیروهای در تراز انقلاب‌ از رویکردهای مهم موسسه رزمندگان اسلام در زنجان است

ساعت: 09:00 منتشر شده در مورخ: 1400/09/05 شناسه خبر: 1787294

مدیر موسسه علمی- آموزشی رزمندگان اسلام و راهیان کوثر استان زنجان با بیان اینکه تربیت نیروهای در تراز انقلاب‌ از رویکردهای مهم موسسه رزمندگان اسلام در زنجان است گفت: مجموعه کتاب‌های کمک‌آموزشی با عنوان "دانوین" به‌صورت کاملاً پیشرفته برای اولین بار در سطح کشور از طرف موسسه علمی- آموزشی رزمندگان اسلام، تولید شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود رمرودی در گقت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در کنار مسائل فرهنگی، تربیتی و پرورشی در مدارس نمونه بسیج، نگاه جدیدی به آموزش‌های نوین شده است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه کتاب‌های کمک‌آموزشی به‌صورت کاملاً پیشرفته برای اولین بار در سطح کشور از طرف موسسه علمی- آموزشی رزمندگان اسلام، تولید شده است.

رمرودی افزود: نمایشگاهی هم در جشنواره علم و فناوری بسیج با 24 عنوان کتاب در موضوعات مختلف از پایه اول ابتدایی تا دروس پایه مقطع متوسطه دوم به صورت کاملاً هوشمند آماده شده و در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان با استفاده از این کتاب‌ها به روش بسیار محاوره‌ای علمی و آموزشی و با استفاده از روش‌های جدید علمی در سطح جهان می‌توانند به معلومات مد نظر خود دست پیدا کنند.

مدیر موسسه علمی– آموزشی رزمندگان اسلام و راهیان کوثر استان زنجان گفت: این مجموعه کتاب‌ها با عنوان «دانوین» مخفف دانش نوین است که در صورت استقبال در سطح استان به‌صورت گسترده نیز می‌توان نسبت به توزیع و فروش این محصولات اقدام کرد.

وی در پاسخ به نقش بسیج در تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی تصریح کرد: قطعاً وقتی نگاه و رویکرد در مدارس، تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی باشد، برون‌داد مدارس ما نیز افرادی خواهند بود که در تراز همین نظام و در خدمت مردم خواهند بود.

رمرودی با بیان اینکه تلاش در مجموعه نیز تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است، گفت: حتی اگر امروز هم به دلیل قرار داشتن در دوره آموزشی اگر ثمری نداشته باشیم، نگاهمان به آینده، نگاه بسیار امیدوارانه و ایده‌آلی است.

وی ابراز کرد: با تلاش‌هایی که مجموعه کادر و عوامل در مدارس نمونه بسیج به کار می‌بندند، مدیران آینده استان و کشور از بین فرزندان همین مدارسی است که با الگوی اسلامی- ایرانی در حال تربیت آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تربیت نیروهای در تراز انقلاب‌ از رویکردهای مهم موسسه رزمندگان اسلام در زنجان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..