تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح درباره حادثه آتش‌ زدن چادر‌ها در زاینده‌ رود

توضیح درباره حادثه آتش‌ زدن چادر‌ها در زاینده‌ رود دادستان اصفهان درباره آتش سوزی چادرهای کشاورزان متحصن توضیح داد 3 سیاسی 1400/09/05 توضیحات دادستان اصفهان درباره آتش سوزی چادرهای کشاورزان متحصن

علی اصفهانی، دادستان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از بیانیه‌ای که صنف کشاورزی داده و خاتمه تجمع کشاورزان را اعلام کرد، خود کشاورزان رفتند که چادرها را جمع کنند.

وی تصریح کرد: کشاورزان وسایل داخل چادرها را تخلیه کردند، اما وقتی می‌خواستند چادرها را برچینند، یک سری از افراد که آنجا بودند مخالفت کرده و نگذاشتند چادرها جمع شود؛ این‌ها از کشاورزان نبودند.

دادستان اصفهان گفت: دیشب برخی افراد مانع جمع کردن چادرها توسط کشاورزان شده و چادر کشاورزان را آتش زدند از این جهت نیروی انتظامی ورود پیدا کرده و تعدادی از این افراد را دستگیر کرده است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح درباره حادثه آتش‌ زدن چادر‌ها در زاینده‌ رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..