تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پدر ترانه علیدوستی تصمیم بزرگی گرفت ! + ناگفته ها

ترانه علیدوستی بازیگر مطرح بسیار بی حاشیه ای است که از محبوبیت بسیاری برخوردار است. ترانه علیدوستی دختر حمید علیدوستی است. ترانه علیدوستی با زمینه سازی پدرش وارد بازیگری شد. ترانه علیدوستی در فیلم من ترانه پانزده سال دارم ایفای نقش کرد.ترانه علیدوستی از ستاره های دو دهه اخیر سینماست.

به گزارش رکنا، ترانه علیدوستی یکی از ستاره های محبوب سینمای ما در دو دهه اخیر بوده و طرفداران بیشماری دارد ، اما ورزش دوستان قدیمی خوب به خاطر دارند که شهرت پدر ترانه در روزگار اوج ، از شهرت این روزهای دخترش هم بیشتر بود !

حمید علیدوستی مهاجم ملی پوش تیم ملی ایران ، پس از پیروزی انقلاب اولین لژیونر های فوتبال ما شد که در آلمان بازی کرد . حمید علیدوستی در کنار فوتبال به دو چیز بسیار علاقه داشت ؛ اول کتاب و دوم سینما !

او در منزلش آرشیو بی نظیری از فیلم های برجسته تاریخ سینما و کتاب های نایاب داشت و در آلمان به بهترین شکل این گنجینه هنری را تقویت کرد .  ترانه از کودکی به جای اسباب بازی با فیلم و کتاب خو گرفت و به جای بازی کتاب می‌خواند و فیلم می دید. همین مساله دلیل رشد شگفت انگیز این استعداد در ۱۵ - ۱۶ سالگی و فاصله ای که با همسالان خود پیدا کرد ، شد . همین آرشیو بی نظیر منزلشان بود که ترانه را لااقل ۲۰ سال از سایر بازیگران جلو انداخت ، چرا که به راحتی می توانست کار هر بازیگری را در هر فیلمی که بخواهد دنبال کند .

آرشیو حمید علیدوستی حتی در میان سینماگران هم کم نظیر است و او از ابتدا دخترش را به سمت هنر راهنمایی کرد . همو بود که دخترش را برای تست در فیلم «من ترانه پانزده سال دارم» به دفتر آقا رسول برد و ....




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پدر ترانه علیدوستی تصمیم بزرگی گرفت ! + ناگفته ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..