تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جعل نامه دفتر مقام معظم رهبری توسط آمد نیوز

به گزارش افکارنیوز،

اما آیا ادعای این رسانه ضدانقلاب درست است؟

با مقایسه دو نامه زیر مشخص می شود این نامه جعلی و تغییر یافته از نامه‌ای از رهبر انقلاب خطاب به دکتر احمدی‌نژاد است. شماره نامه که در گوشه سمت راست نامه درج شده است، امضای پایین صفحه و حتی ادبیات نامه و پاسخ رهبر انقلاب کپی برداری ناشیانه‌ای از نامه اصلی است که نسخه‌ای از آن سال‌هاست در اینترنت موجود است.

از سوی دیگر جشن حاشیه ساز در آلمان، در ایام عید غدیر(اواخر شهریورماه)برگزار شده است اما براساس این نامه جعلی، دانشجویان، گزارش آن را در مردادماه برای دفتر رهبری ارسال کرده اند!

این اقدام آمدنیوز بار دیگر نشان داد رویه این کانال بی‌اخلاقی و فعالیت غیر حرفه‌ای است.

H4BNd




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جعل نامه دفتر مقام معظم رهبری توسط آمد نیوز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..