تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض ترک‌ها به ممنوعیت پخش اذان در قدس

به گزارش افکارنیوز،

مؤسسه امداد رسانی بشردوستانه ترکیه " IHH " ظهر امروز چهارشنبه به نشانه مخالفت با تصمیم رژیم صهیونیستی برای ممانعت از پخش صدای اذان در مساجد قدس و مسجد مبارک الاقصی تحصن گسترده‌ای را در مقابل کنسولگری رژیم صهیونیستی در شهر استانبول برگزار کرد.

شرکت کنندگان در این مراسم با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که دشمن صهیونیستی همچنان به تعرضات خود به مسجد‌الاقصی و بیت المقدس ادامه می‌دهد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در این بیانیه آمده است: « باید اشغالگران صهیونیست بدانند که هرگز نخواهند توانست مانع از پخش صدای اذان در فلسطین شوند.»

فاتح یازجی از اعضای این مؤسسه با ایراد نطقی در حاشیه این مراسم اعلام کرد که اگر اسرائیل مانع از پخش اذان در مساجد قدس شود، نوای دلنشین اذان از حنجره میلیون‌ها تن از مردم خداجو طنین خواهند انداخت و هرگز بانگ الله اکبر در آسمان بیت المقدس خاموش نخواهد شد.

وی افزود: اسرائیلی ها مدعی هستند که صدای اذان اذیتشان می‌کنند، ولی آنان باید بدانند که جنایت‌پیشه هستند و باید از سرزمین فلسطین خارج شوند.

تحصن کنندگان از امت اسلام خواستند برای پایان بخشیدن به تجاوزات اسرائیل علیه ملت و سرزمین و مقدسات فلسطین دست به تحرکات گسترده‌ای بزنند.

متحصنین در پایان این مراسم به نشانه اعتراض به تصمیم اسرائیل برای ممنوعیت پخش اذان در مساجد قدس و مسجد‌الاقصی دسته جمعی اذان گفته و شعارهای مرگ بر اسرائیل و هرگز صدای اذان در فلسطین خاموش نخواهد شد را سر دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض ترک‌ها به ممنوعیت پخش اذان در قدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..