تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابت ۶۸۹ تیم در سومین رویداد تولید محتوای بسیج

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گفت: امسال ۶۸۹ تیم متشکل از سه هزار بسیجی در سراسر کشور در ۴۸ ساعت برای تولید بازی، نرم افزار و انیمیشن به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آقای مسلم معین در اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج افزود:13 و 14 آبان امسال 689 تیم از سراسر کشور متشکل از سه هزار نفر در 31 استان طی 48 ساعت با یک شیوه منحصر به فرد برای تولید بازی، نرم افزار و انیمیشن به رقابت پرداختند.
وی خاطر نشان کرد: پنجشنبه شب جشنواره فعالان فضای مجازی بسیج و اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج برگزار شد که اصل جشنواره برای تجلیل از چهره های فعال فضای مجازی کشور تا پایان سال 99 بود.
او ادامه داد: در این رویداد محمدرضا گرایی به عنوان چهره سال فضای مجازی بسیج معرفی شد.
آقای معین گفت: بازی بزرگ حاج قاسم سلیمانی هم در این رویداد رونمایی و عرضه شد.
وی تصریح کرد: این رویداد با هدف ایجاد یک نهضت تولید محتوا و شناسایی استعدادها و توانمندی های خاص جوانان بسیج در این سه حوزه و بخش سرگرمی برگزار شد.
آقای معین گفت: 108 تیم از شرکت کنندگان به مرحله فینال راه پیدا کردند که از دو روز گذشته تاکنون در این سه بخش درباره موضوعی که از قبل نسبت به آن مطلع نبودند به رقابت پرداختند بیش از 10 تیم از بین شرکت کنندگان برگزیده شد و چون رویداد به صورت فرآیند محور توسط داوران متخصص داوری می شد فعالان و برترین های رویداد در این جشنواره شناسایی و تجلیل شدند.
وی افزود: اصل موضوع حمایت و پشتیبانی از نوجوانان و جوانان برای قرار گرفتن در مسیر تجاری سازی و کارآفرینی است؛ تیم ها و ایده های آنها موردحمایت و پشتیبانی مجموعه های مختلف شتاب دهنده کشور قرار می گیرد؛ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت ارشاد، وزارت کار و در راس آنها بسیج و مرکز بنیاد تعاون بسیج است.
وی ادامه داد: تلاش می کنیم این نواجوانان و جوانان را تحت حمایت اقتصادی قرار دهیم تا شرکت های آنها تبدیل به شرکت های کارآفرینی در حوزه کسب و کارهای فضای مجازی شود.
آقای معین گفت: برگزیدگان در این رویداد از استان های مختلف از قبیل خوزستان، کرمان، قم، گلستان،قزوین و دیگر استان ها بودند که سه استان در بخش پویانمایی، سه استان دربخش انیمیشن و سه استان در بخش نرم افزارهای موبایل و بازی رایانه ای و موبایلی معرفی شدند.
وی درباره فروش بازی فرمانده مقاومت هم افزود: بازی حاج قاسم سلیمانی هم به صورت فیزیکی در قالب فلش مموری و DVD حاوی بازی و هم در فروشگاه های مجازی عرضه می شود.
آقای معین ادامه داد: این بازی از الان بسیاری از توجهات را به خود جلب کرده است و خیلی از رسانه های خارجی در این موضوع تحلیل های زیادی داشتند و به نظر می رسد یک شگفتانه در بخش بازی های رایانه ای باشد و استقبال خوبی دربازارهای گیم از این بازی شود.
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گفت: تاکنون سه رویداد برگزار کردیم که 14 شرکت از این سه رویداد ثبت و به دنیای کسب و کارهای مجازی وارد و حدود 350 نفر اشتغال زایی هم شده است برترین های سومین رویداد هم علاوه بر اینکه شرکت برایشان ثبت می شود در قسمت شرکت های خلاق قرار می گیرند و از 70 خدمتی که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به شرکت های خلاق ارائه می دهد بهره مند می شوند؛ سازمان بسیج مستضعفین هم یک برنامه ویژه در قالب بنیاد تعاون برای ساماندهی این ظرفیت ها دارد تا از این نوجوانان و جوانان پشتیبانی کند و در مسیر تجاری سازی و کارآفرینی قرار دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابت ۶۸۹ تیم در سومین رویداد تولید محتوای بسیج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..