تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعمیر دستگاه تهویه، جان تکنسین را گرفت

تکنسین شرکت پتروشیمی تندگویان هنگام تعمیر دستگاه تهویه دچار حادثه شد و جان باخت.

به گزارش ایران، سکینه بوری، مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، با تکذیب انتشار اخباری در شبکه‌های اجتماعی مبنی‌ بر وقوع آتش‌سوزی و انفجار در پتروشیمی شهید تندگویان، بیان کرد: وقوع هرگونه آتش‌سوزی و انفجار در خطوط تولید، فرآیندی و عملیاتی این شرکت پتروشیمی صحت ندارد.

این حادثه بعدازظهر سه‌شنبه دوم آذر خارج از خطوط تولید رخ داد و یکی از کارکنان واحد تهویه حین تعمیر یک دستگاه تهویه دچار مصدومیت شدید شد که ‌به محض اطلاع از مصدوم شدن این همکار با حضور به‌موقع تیم‌های امداد و آتش‌نشانی، ضمن انجام اقدام‌های اولیه درمانی، مصدوم با یک دستگاه آمبولانس مجهز به بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر «ممکو» منتقل شد اما با وجود انتقال سریع مصدوم به بیمارستان و آغاز مراحل درمانی، متأسفانه وی جان باخت.

مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی شهید تندگویان گفت: درگذشت همکار سختکوش و ساعی واحد تهویه را به خانواده این همکار به نمایندگی از مدیریت و کارکنان شرکت پتروشیمی شهید تندگویان تسلیت می‌گویم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعمیر دستگاه تهویه، جان تکنسین را گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..