تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این ستاره بهترین خرید پرسپولیس

این ستاره بهترین خرید پرسپولیس

این بازی برای اکثر بازیکنان پرسپولیس یک مسابقه بسیار خاص به حساب می‌آمد چرا که بازیکنانی که سال گذشته و امسال سرخپوش شده بودند تا به حال طعم بازی برابر هواداران را نچشیده بودند.

میلاد سرلک نیز از جمله این بازیکنان بود. شماره ۱۰ قرمزها پس از سپری کردن یک فصل موفق در میانه زمین قرمزها، در دومین سال حضورش در این تیم در یک بازی بسیار مهم گل زد و شادی‌اش را با هواداران تقسیم کرد.

سرلک که در اردوهای اخیر به تیم ملی فراخوانده می‌شود و به همراه عزت اللهی و نوراللهی جزو هافبک دفاعی‌های اسکوچیچ است پس از اینکه در بازی مقابل سوریه عملکرد خوبی به عنوان بازیکن تعویضی داشت حالا در پیراهن تیم باشگاهی خود نیز شبی درخشان را سپری کرد و با گل سه امتیازی‌اش مقبولیت بیشتری نزد هوادارانی که برای اولین بار بازی‌ شماره ۱۰ تیم‌شان را از نزدیک می‌دیدند پیدا کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این ستاره بهترین خرید پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..