تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجمع تشخیص مصلحت به طرح واردات خودرو ایراد گرفت، بازگشت طرح به مجلس

همان‌طور که انتظار می‌رفت، مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوبه مجلس در حوزه واردات خودرو که با نام رسمی طرح ساماندهی صنعت خودرو شناخته می‌شود را مغایر با سیاست‌های کلی نظام اعلام کرد. در نتیجه این طرح برای بار دیگر به مجلس باز خواهد گشت.

این خبر توسط هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان اعلام شد. او افزود: از آن‌جایی‌که دستور جلسه‌های شورای نگهبان برای امروز پرتعداد بوده است، نوبت رسیدگی به طرح ساماندهی صنعت خودرو فرا نرسید و بنابراین هفته آینده موعد رسیدگی به مصوبه واردات خودرو در شورای نگهبان خواهد بود.

وی افزود: هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام «طرح سامان‌دهی صنعت خودرو» را مغایر با سیاست‌های کلی نظام دانسته است و این مساله را طی نامه‌ای به شورای نگهبان اعلام کرده است. ایرادات سابق این هیات همچنان به قوت خود باقی است و به همین دلیل مراتب مخالفت مجمع تشخیص به مجلس اعلام می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجمع تشخیص مصلحت به طرح واردات خودرو ایراد گرفت، بازگشت طرح به مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..