تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مراسم بزرگداشت روز جهانی معلولان در شهرستان سروآباد

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که جمعی از معلولان و خانواده های آنها نیز حضور داشتند، رئیس اداره بهزیستی شهرستان سروآباد گفت: معلولیت محدودیت نیست و چنانچه فرد معلول همت و تلاش کند، برایش ثابت می شود که معلولیت برای او محدویتی نخواهد داشت.
نظام رحمانی ادامه داد: در بسیاری از زمینه ها معلولان استعدادها و توانایی های ویژه ای دارند که در افراد سالم کمتر وجود دارد و شکوفا کردن آنها نیازمند داشتن اعتماد به نفس در درون خود معلولان است.
وی اضافه کرد: معلولان نیز جزو افراد جامعه هستند و هیچ فرقی با سایر افراد سالم ندارند، بنابراین تکریم و احترام آنها یک وظیفه همگانی است.
رحمانی حمایت از معلولان را رسالت اصلی بهزیستی عنوان کرد و افزود: پرداخت مستمری، هزینه های درمان و مخارج معیشتی بر عهده نهاد مقدس بهزیستی است که در شهرستان سروآباد با حمایت مسئولان استانی این مهم با جدیت در حال انجام شدن است.
به گزارش ایرنا، شهرستان سروآباد در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7354/ 3020
**خبرنگار: فرزاد آداک/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مراسم بزرگداشت روز جهانی معلولان در شهرستان سروآباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..