تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شلوارک کوتاه ریحانه پارسا در متروی ترکیه / چقدر داغون ! + عکس

ریحانه پارسا تا دو سال پیش جزو استعدادهای نو ظهور سینما و تلویزیون بود و بسیاری آینده درخشانی برای ریحانه پارسا قابل تصور بودند اما به یک باره همه چیز تغییر کرد. ریحانه پارسا به یکباره و در یک تصمیم عجیب به ترکیه مهاجرت کرد و ریحانه پارسا کم کم پل های پشت سرش را یک به یک خراب کرد. ریحانه پارسا حال تبدیل به نماد دیوانگی و ابتذال میان مردم شده است

ریحانه پارسا عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد که در آن چهره عجیبی دارد و برخی از مخاطبان در کامنت های این پست او را دیووانه خواندند.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا به اکران فیلم گشت ارشاد 3 و رکوردشکنی فوق العااده فروش آن واکنش نشان داد.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا خودکشی کرد؟

ریحانه پارسا بازیگر ایرانی که مدتی است در ترکیه بسر می برد این روزها بسیار خبر ساز شده است.خبرها حاکی بر آن است که ریحانه پارسا در ترکیه کشته شده است البته چندی قبل خود ریحانه پارسا در لایو اینستاگرامش حرف از خودکشی زده بود.

ریحانه پارسا بازیگر

از طرف ریحانه پارسا و یا خانواده او بعد از انتشار این خبر تایید یا تکذیبی صورت نگرفته است.

ریحانه پارسا کیست ؟

در ویدئویی که مشاهده می کنید چگونگی سقوط این بازیگر را از اوج به ذلت و اعتیاد و فساد مشاهده می‌کنید.برخی معتقدند او به علت اختلالات روانی و مصرف مواد این شایعات را ایجاد می کند برای جلب توجه کاربران.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا از شخصیتهای منفور در نظر مردم ایران

او در سالهای اخیر با رفتارهای دور از شان و نادرستش بیش از پیش نفرت دیگران را راجع به خودش برانگیخته کرده است و یکی از شخصیتهای منفور در نظر مردم ایران است.

ریحانه پارسا کیست

ریحانه پارسا برای جذب فالور به هر رفتار زشت و ناپسندی دست زده و یکی از منفورترین شخصیتهای هنری ایران است و زمانی که از ایران مهاجرت کرد با گفتن حرفای بی اساس خانواده و اطرافیانش را زیر سوال برد و از رابطه پرتنشش با پدرش و دیگر اعضای خانواده اش بارها صحبت کرد.

ریحانه پارسا سلبریتی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شلوارک کوتاه ریحانه پارسا در متروی ترکیه / چقدر داغون ! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..