تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم والیبال شهرداری اراک درمقابل خاتم اردکان پیروز شد

به گزارش ایرنا، این دیدار که در حضور بیش از 2000 نفر از هواداران تیم میزبان در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) شهر اراک برگزار شد، تیم والیبال شهرداری اراک در پنج گیم متوالی به یک پیروزی شیرین دست یافت.
شهرداری اراک در ست اول 29 بر 27 پیروز شد و در ست دوم بازی را با نتیجه 19 بر 25 واگذار کرد.
در ادامه پیکار در ست سوم تیم شهرداری اراک به ترتیب با نتیجه 25 بر 17 بازی را به نفع خود به جریان انداخت و در ست چهارم نیز حریف اردکانی با نتیجه 23 بر 25 پیروز شد.
در ست پنجم شهرداری اراک با نتیجه 15 بر 10 پیروز شد و بازی در مجموع با نتیجه سه بر 2 به نفع شهرداری اراک پایان یافت.
حمید راهجردیان، امید فولادوند قضاوت این دیدار را برعهده داشتند و خلیل یگانه مجد نیز ناظر مسابقه بود.
درهفته یازدهم مسابقات والیبال لیگ برتر کشور روز یکشنبه 28 آذرماه شهرداری اراک با تیم سایپا در تهران به رقابت خواهند پرداخت.
6991/3075/ خبرنگار: معصومه ابراهیمی ** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم والیبال شهرداری اراک درمقابل خاتم اردکان پیروز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..