تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیائومی در ردمی K50 گیمینگ از تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ استفاده خواهد کرد

ردمی K40 گیمینگ در ماه آوریل ۲۰۲۱ (اردیبهشت ۱۴۰۰) با تراشه‌ی دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک وارد بازار شد و اکنون گزارشی جدید از جی‌اس‌ام‌آرنا نشان می‌دهد که جانشین آن نیز از تراشه‌ی مدیاتک استفاده خواهد کرد.

به‌گفته‌ی افشاگر معروف، Digital Chat Station، ردمی K50 گیمینگ با جدید‌ترین تراشه‌ی پرچم‌دار سازنده‌ی تایوانی، یعنی تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک عرضه خواهد شد. گوشی جدید ردمی دوربین ۶۴ مگاپیکسلی نسل قبل را حفظ خواهد کرد و به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت مجهز خواهد شد. افزون‌براین، صفحه‌نمایش آن تخت خواهد بود و این‌بار از حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش بهره خواهد برد.

مقاله‌ی مرتبط:

بخش داخلی ردمی K50 گیمینگ کمی متفاوت از ردمی K40 گیمینگ خواهد بود و امکان پیاده‌سازی و عملکرد بهتر راه‌حل‌های خنک‌کننده را فراهم خواهد کرد.

هنوز تاریخ رسمی رونمایی این گوشی در دسترس نیست؛ اما اگر به تاریخچه‌ی معرفی نسخه Redmi K40 نگاه کنیم، سری ردمی K50 معمولی احتمالا در سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ و پس از مدت کوتاهی نسخه گیمینگ آن رونمایی خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیائومی در ردمی K50 گیمینگ از تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۰۰۰ استفاده خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..