تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال افزایش محرومیت ورزشکاران روس

کد خبر: ۴۳۷۴۲۷

۱۳۹  بازدید

کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد: در صورتی‌که قسمت دوم گزارش مک‌لارن درباره دوپینگ سیستماتیک در روسیه، اتهامات وارده به روس‌ها را اثبات کند، محرومیت ورزشکاران این کشور افزایش می‌یابد و احتمالا ورزشکاران روس نمی‌توانند در مسابقات المپیک زمستانی ٢٠١٨ شرکت کنند. گزارش مک‌لارن روز جمعه(19 آذر) منتشر می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از Inside the games، کمیته بین‌المللی المپیک در بیانیه‌ای اعلام کرد که دوپینگ روسیه قلب جنبش المپیک را هدف قرار داده است و رسیدگی به این مساله بسیار حیاتی است.

این کمیته از تلاش وادا و گروه مک‌لارن تشکر و اعلام کرد که باید این تحقیقات ادامه پیدا کند. در صورتی که گزارش مک لارن بتواند شواهد کافی و محکم برای اثبات دوپینگ سیستماتیک در روسیه را ارائه دهد، احتمالا محرومیت روسیه افزایش می‌یابد و ورزشکاران این کشور نمی‌توانند در المپیک زمستانی ٢٠١٨ شرکت کنند.

بعد از منتشر  شدن گزارش کامل  IOC درباره‌ی محرومیت ورزشکاران روس، مقامات ورزشی این کشور و مسئولان دولتی که با جنبش المپیک در ارتباط هستند، تصمیم‌گیری می‌کنند.

فدراسیون‌های جهانی نیز می‌توانند به صورت مستقل درباره‌ی ورزشکاران روس تصمیم‌گیری کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال افزایش محرومیت ورزشکاران روس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..