تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتش روسیه: پدافند سوریه ۱۰ موشک اسرائیل را منهدم کرد

به گزارش بولتن نیوز، «وادیم کولیت»، معاون مرکز آشتی روسیه در سوریه گفت: ۶ فروند جنگنده «اف ۱۶» نیروی هوایی اسرائیل روز چهارشنبه از حریم هوایی لبنان ۱۲ فروند موشک به سمت استان حمص سوریه شلیک کردند.

وی افزود: پدافند هوایی سوریه ۱۰ موشک از ۱۲ موشک شلیک شده را با سامانه های «بوک – ام ۲» و «پانتسیر اس» رهگیری و منهدم کردند.

کولیت همچنین تأیید کرد در حمله موشکی جنگنده های رژیم صهیونیستی به استان حمص، یک سرباز سوری زخمی شده است.

منابع رسمی دمشق بامداد چهارشنبه گزارش دادند که پدافند هوایی ارتش این کشور حملات رژیم صهیونیستی به شهر حمص در غرب سوریه را دفع کرده است.

پدافند هوایی ارتش سوریه بارها در ماه‌های اخیر حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف این کشور را دفع کرده بود.

رژیم اسرائیل در سال‌های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی دمشق در بیشتر مواقع، این حملات دفع شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتش روسیه: پدافند سوریه ۱۰ موشک اسرائیل را منهدم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..