تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسجد شاه اصفهان -آکا

آکاایران: مسجد شاه اصفهان که با نام های مسجد جامع، مسجد سلطانی و مسجد امام نیز معروف است یکی از مساجد میدان نقش جهان اصفهان است که در دوران صفوی ساخته شده و یکی از شگفت انگیزترین بناهای معماری اسلامی ایران به شمار می رود. تصویری که در ادامه مشاهده می کنید نمای بی نظیری از این مسجد است که توسط محمدرضا دمیری گنجی گرفته شده است.

,اسلام,اصفهان,ایران,[categoriy] مسجد شاه اصفهان

مسجد شاه اصفهان -آکااسلام,اصفهان,ایران,صفویه,عکاسی,محمدرضا دمیری گنجی,مذهب,مسجد,مسجد امام,مسجد شاه اصفهان,معماری,میدان نقش جهان,تاریخ,گردشگری,نقاشی و عکاسی

آکاایران: مسجد شاه اصفهان

به گزارش آکاایران: این مسجد که در ضلع جنوبی میدان نقش جهان قرار دارد در سال ۱۰۲۰ هجری به فرمان شاه عباس بزرگ، در بیست و چهارمین سال سلطنت وی شروع شده و تزئینات و الحاقات آن در دوره جانشینان او به اتمام رسید. شاه عباس مسجد را برای شادی روح جدش، شاه طهماسب بنا نمود.

محمدرضا دومیری گنجی (متولد ۱۶ آبان ۱۳۶۹ در تهران) عکاس ایرانی است. ویژگی خاص آثار وی را می توان در عکاسی به سبک سراسرنما از آثار معماری، بناهای تاریخی و نیز جاذبه های گردشگری ایران دانست.

مراجع:

مسجد شاه (اصفهان)

محمدرضا دومیری گنجی

Shah (Emam ) mosque




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسجد شاه اصفهان -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..