تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه «ترشی باقلا سبز» -آکا

1395/09/17

آموزش آشپزی ، سایت آشپزیانواع ترشی آکاایران: طرز تهیه «ترشی باقلا سبز»Reviewed by Iranvij-2 on Aug 2Rating: ,[categoriy] طرز تهیه «ترشی باقلا سبز»

طرز تهیه «ترشی باقلا سبز» -آکا طرز تهیه «ترشی باقلا سبز» -آکا

آکاایران: طرز تهیه «ترشی باقلا سبز»

 مواد لازم:

باقلاسبز: ۵۰۰ گرم، سرکه سفید: ۳ پیمانه، سرکه سیب: یک پیمانه، ترخان: مقداری، سیر: چند حبه، گلپر و نمک و فلفل قرمز به عنوان ادویه: از هر کدام دو قاشق سوپخوری.

به گزارش آکاایران: باقلا ها را پوست بگیرید و در ظرف لعابی بریزید. سرکه ها روی باقلا ریخته، با حرارت ملایم به مدت ۱۰ دقیقه بگذارید یکی دو قل بزند. سپس ادویه ترشی را اضافه کنید و بعد از سرد شدن در ظرف مناسب ریخته، سیر و ترخان را هم به آن اضافه کنید. درِ ظرف ترشی را ببندید و در جای خنک نگهداری کنید. این ترشی ۱۵ روز بعد کاملاً آماده مصرف است.
چند نکته:
می توانید باقلا ها را از پوست دوم نیز بیرون آورید، ولی اگر فقط می خواهید آن را در زمستان مصرف کنید بهتر است در پوست دوم بماند تا لیز نشود.
سرکه سیب برای خوشمزه تر شدن این ترشی است؛ می توانید به جای آن از سرکه انگور یا بالزامیک هم استفاده کنید که البته رنگ ترشی را تیره می کند.

طرز تهیه «ترشی باقلا سبز»

انواع ترشی -

طرز تهیه «ترشی باقلا سبز»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه «ترشی باقلا سبز» -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..