تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عفونت جنسی با نظافت نواحی تناسلی چه رابطه ای دارد؟

عفونت جنسی برای کسانی که به طور منظم موهای نواحی تناسلی خود را کوتاه می‌کنند بیشتر است.

عفونت جنسی با نظافت نواحی تناسلی چه رابطه ای دارد؟

عفونت جنسی

محققان پس از مطالعه‌ای تازه متوجه شده‌اند افراد فعال جنسی و کسانی که به طور منظم موهای نواحی تناسلی خود را کوتاه می‌کنند ممکن است بیشتر در خطر ابتلا به عفونت‌های جنسی باشند.


در یک بررسی تازه مشخص شد در مقایسه با آنهایی که موهای ناحیه تناسلی خود را کوتاه نمی‌کنند، آن دسته افرادی که به طور منظم و مرتب موهای این نواحی را میتراشند ۸۰ درصد بیشتر در معرض خطر عفونت‌های منتقله از راه جنسی قرار دارند.
دکتر چارلز آزتربرگ، استاد جراح در دانشگاه تگزاس و سرپرست نویسندگان این مطالعه گفت: تحقیق صورت گرفته نشان می‌دهد میان نظافت موهای ناحیه تناسلی و افزایش خطر ابتلا به بیماری‌های منتقله از راه جنسی ارتباطی وجود دارد اما این ثابت نمی‌کند که نظافت موهای ناحیه تناسلی مستقیماً موجد افزایش خطر ابتلای افراد به چنین عفونت‌هایی است.

عفونت جنسی با نظافت نواحی تناسلی چه رابطه ای دارد؟

این محققان اضافه کردند که دو راه برای توضیح یافته‌های این تحقیق وجود دارد. اول این‌که ممکن است افراد حین زدودن موهای زهار بیشتر در معرض خطر ایجاد بریدگیهای کوچک روی پوستشان باشند و از این طریق باکتری‌ها و ویروس‌های موجد بیماری‌های جنسی براحتی وارد بدن شوند و دوم آن‌که ممکن است افراد کسانی که به طور منظم موهای عانه را میتراشند از سویی دیگر فعالیت جنسی بیشتری هم داشته باشند و در نتیجه بیشر در معرض منابع عفونت جنسی قرار گیرند.
بررسی منتج به این یافته‌ها با بررسی و تحقیقی از ۷۵۸۹ شرکت کننده در سنین ۱۸ تا ۶۵ سال صورت گرفته است.

جام جم آنلاین

اخبار مرتبط :

پیشگیری از بروز عفونت های جنسی ( آمیزشی ) در زنان

چگونگی انتقال عفونت های جنسی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عفونت جنسی با نظافت نواحی تناسلی چه رابطه ای دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..