تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارداری با آی وی اف امکان پذیر است؟

بارداری با آی وی اف : لقاح آزمایشگاهی مرسوم شامل خارج کردن تخمک از تخمدان و لقاح دادن آن ها با اسپرم در آزمایشگاه و انتخاب جنین های سالم و بازگرداندن آن ها به رحم ...

بارداری با آی وی اف

لقاح آزمایشگاهی مرسوم شامل خارج کردن تخمک از تخمدان و لقاح دادن آن ها با اسپرم در آزمایشگاه و انتخاب جنین های سالم و بازگرداندن آن ها به رحم برای ادامه یافتن فرآیند درمانی می باشد.مطالعات قبلی نشان می دهد نوزادانی که با روش لقاح آزمایشگاهی(IVF)  به دنیا آمده اند وزن کمتری هنگام تولد داشته اند. گرچه این اتفاق به تنهایی مشکل خاصی نیست ولی وزن کم هنگام تولد با سلامت طولانی مدت فرد که محققین قصد ارتقای آن را دارند، ارتباط دارد.محققین انگلیسی اعتقاد دارند که سلامت طولانی مدت نوزادانی که با روش لقاح آزمایشگاهی متولد شده اند، با کاهش زمان انجام این تکنیک در آزمایشگاه بهبود می یابد. این روش جدید لقاح آزمایشگاهی "AneVivo” نام دارد.در این تکنیک سلول اسپرم و تخمک درون یک کپسول کوچک قرار می گیرند و دستگاه، بدون درد به مدت 24 ساعت درون رحم قرار داده می شود. طی این زمان جنین شروع به رشد می کند. پزشکان سپس دستگاه را که ابعادی به اندازه 1cm.1mm دارد، خارج می کنند. بعد از 2 تا 4 روز جنین هایی که سالم هستند انتخاب می شوند تا درون لایه داخلی رحم کاشته شوند و بارداری رخ دهد.
این تیم تحقیقاتی باور دارند که این دستگاه یک تحول واقعی در تکنیک درمانی لقاح آزمایشگاهی می باشد زیرا به مادران این اجازه را می دهد تا جنین خود را در مراحل اولیه تکوین حمل کنند.از نظر روان شناسی این روش جدید به والدین این اجازه را می دهد که به فرآیند لقاح و تکوین اولیه جنین نزدیک تر باشند. علاوه براین، وقوع لقاح در محیط طبیعی رحم اجازه دسترسی به مواد غذایی و پیام های سلولی از طرف مادر را می دهد و فواید سلامتی زیادی برای نوزاد به همراه دارد. همچنین این روش باعث کاهش قرارگیری جنین در محلول های کشت مصنوعی در آزمایشگاه می شود.کارخانه سازنده این دستگاه اعلام کرده است که دستگاه اجازه عبور آزاد مایعات، مواد غذایی، سلول های اندومتریال و باقی سلول ها و اجزای غیرسلولی که برهم کنش بین جنین و محیط اطراف رحم مادر را امکان پذیر می کند، می دهد. دستگاه AneVivo در سپتامبر 2015 به تایید رسیده است.

وب سایت مام

اخبار مرتبط :

عمل آی وی اف چیست و برای چه کسانی مناسب است؟

تعیین جنسیت جنین ، روش آی وی اف / نحوه انجام آی وی اف به چه صورت است ؟

انجام نخستین عمل درمان ناباروری به روش آی‌‌.وی.‌اف در اردبیل




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارداری با آی وی اف امکان پذیر است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..