تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پل شیطان ولز -آکا

نوشته شده در تاریخ 1395/09/17 در دسته بندی دیدنی های جهان از هر پنج قاره پرتال آکاايران سايت خبرگزاری آکا بخش قاره آسیا قسمت دیدنی های جهان از هر پنج قاره- پل شیطان ولز

آکاایران: پل شیطان (Devil’s Bridge) نام منظره ی طبیعی شگفت انگیزی است که در ورمز هد (Worm’s Head) روسیل قرار دارد. روسیل یک روستای کوچک است که در سوانسی در ولز بریتانیا قرار دارد.

,بریتانیا,پل,پل شیطان,[categoriy] پل شیطان ولز

پل شیطان ولز -آکابریتانیا,پل,پل شیطان,روستا,روسیل,ساحل,شیطان,ولز,گردشگری

آکاایران: پل شیطان ولز

به گزارش آکاایران: روستای روسیل با وجود موقعیت دورافتاده ای که دارد مقصد گردشگران زیادی می باشد. مناظر طبیعی زیبای این روستا و ساحل ۶٫۴ کیلومتری آن که موج سواران زیادی را به خود جذب می کند از جاذبه های این روستا می باشند.

ولز به همراه انگلستان، اسکاتلند و ایرلند شمالی کشور بریتانیا را تشکیل می دهند. ولز در جنوب غربی جزیره بریتانیا واقع است و از سوی شرق با انگلستان هم مرز است. جمعیت ولز در حدود سه میلیون نفر است و به دو زبان انگلیسی و ولزی سخن می گویند.

مرجع:

Rhossili

پل شیطان ولز

دیدنی های جهان از هر پنج قاره -

پل شیطان ولز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پل شیطان ولز -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..