تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زن و شوهر یاسوجی قاتل سریالی بودند

به گزارش بولتن نیوز، سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با تشریح ابعاد پرونده بیان نمود:27 آذرماه سال ١٣٩٧، فرد جوانی که از ناحیه گلو مجروح بود به مامورین نیروی انتظامی مراجعه نموده و فرد جوانی را که حین فرار بود به عنوان ضارب معرفی کرد، با راهنمایی فرد مجروح، مأموران به تعقیب فرد ضارب پرداخته و به فاصله کمی موفق به دستگیری آن فرد با هویت معلوم می شوند و متعاقب آن معلوم می گردد که همسر نامبرده همدست وی بوده که این فرد نیز به همراه همسرش دستگیر شدند.

در انجام تحقیقات اولیه توسط بازپرس و پلیس آگاهی این زوج جوان به ارتکاب 2 فقره قتل اعتراف نمودند و با توجه به شکایت اولیاء دم دو مقتول، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک ارسال و پس از برگزاری جلسات رسیدگی، قضات دادگاه حکم مبنی بر محکومیت هر دو متهم به اتهام شرکت در قتل عمدی هر دو زن و شوهر را صادر نموده اند که متعاقبا با اعلام فرجام خواهی متهمین و تأیید این حکم در دیوان عالی کشور و در نهایت با تقاضای اولیاء دم این زوج در زندان مرکزی یاسوج به دار مجازات آویخته شدند.

دادستان مرکز استان افزود : قابل ذکر است که هرچند یکی از متهمین ادعاهایی را در خصوص ارتباط نامتعارف بین همسر خود با دو مقتول را در جریان رسیدگی مطرح نمود و حتی مدعی بود انگیزه وی از ارتکاب 2 قتل و یک شروع به قتل صرفاً به جهت احراز همین رابطه بوده، لیکن علیرغم رسیدگی به این ادعا، هیچ دلیلی مبنی بر صحت این ادعا در تحقیقات قضایی کشف تحصیل نشد و این ادعا اثبات نگردید.
اعدام زن و شوهر قاتل در یاسوج

مدعی العموم ضمن آسیب شناسی چنین جرائمی اظهار داشت: در این پرونده مشاهده گردید که این زن و شوهر به فاصله 5 روز 2 فقره قتل انجام داده بودند و حین ارتکاب جرم سوم و یا قتل سوم، مضروب از دست آنها فرار کرده که با تحقیقات قضایی مشخص گردید این زوج با برنامه ریزی منظم، مقتولان خود را با ضربات چاقو و سنگ به قتل رسانده که در ادامه نیز با بازجویی فنی از آنان و با راهنمایی که در مسیر تحقیقات داشتند، اجساد دو مقتول کشف گردید.

این مقام قضایی افزود: هستند روبرو می شویم که معظلاتی چون فقر مادی و فرهنگی و عدم تقید به امورات مذهبی و ایجاد برخی روندهای اشتباه در سوق دادن این زوج به این مسیر تباهی نقش داشته اند.

ملک حسینی در پایان بیان داشت: سازمان های متولی و نهادهای پژوهشی می بایست با واکاوی این پرونده در خصوص علل حقیقی وقوع چنین پدیده شوم مجرمانه ای فعالیت تحقیقی نمایند و راهکار پیشگیری ارائه نمایند. دادسرای مرکز استان در همین راستا با همکاری صدا و سیمای استان مستندی از زوایای این پرونده تهیه نموده که بزودی منتشر خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زن و شوهر یاسوجی قاتل سریالی بودند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..