تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




2 قاتل خشن با تبر گردن مرد کنارکی را زدند

به گزارش بولتن نیوز، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کنارک، ۲ قاتل فراری که در یک نزاع اقدام به قتل مردی ۶۳ ساله کرده بودند، پس از ۶ ماه فرار دستگیر شدند.

سردار احمد طاهری اظهار داشت: در اردیبهشت ماه سال جاری با اعلام یک فقره نزاع منجر به قتل، در یکی از محلات شهرستان کنارک بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

قتل با تبر در کنارک
وی افزود: با حضور مأموران در صحنه قتل ، مشخص شد مردی ۶۳ ساله در یک نزاع بر اثر ضربات متعدد چاقو و تبر به سر و گردنش به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق صحنه جرم و انجام یک سری تحقیقات گسترده میدانی و جمع آوری سرنخ‌های موجود، عاملان این جنایت، که ۲ نفر از اقوام مقتول بوده و از قبل با وی اختلاف ملکی داشتند را شناسایی و دستگیری آنها را دستور کار قرار دادند.

بازداشت قاتلان فراری در کنارک
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه عاملان قتل پس از ارتکاب به این جنایت به استان‌های جنوبی کشور متواری شده بودند، تلاش پلیس برای دستگیری آنها ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل اخباری مبنی بر تردد متهمان در سطح شهرستان کنارک واصل شد.

سردار طاهری گفت: کارآگاهان پلیس با دریافت این خبر بلافاصله وارد عمل شدند و با تلاش شبانه روزی مخفیگاه متهمان را در یکی از روستاهای شهرستان کنارک شناسایی و روز گذشته در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر ۲ آنها را پس از ۶ ماه فرار دستگیر کردند.

وی با اشاره به اعتراف متهمان به جنایت ارتکابی به دلیل یکسری اختلافات ملکی با مقتول، خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «2 قاتل خشن با تبر گردن مرد کنارکی را زدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..