تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رییس صندوق ذخیره فرهنگیان بازهم تغییر کرد/ رییس جدید کیست و چه سوابقی دارد؟

رییس صندوق ذخیره فرهنگیان بازهم تغییر کرد/ رییس جدید کیست و چه سوابقی دارد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از استعفای علی‌اصغر فانی وزیر پیشین آموزش و پرورش دولت یازدهم و منتفی شدن استیضاح او، خبر رسید که رییس صندوق ذخیره فرهنگیان تغییر کرده است. انتصاب عليرضا ناصری به عنوان مدير عامل و عضو هيئت مديره صندوق ذخيره فرهنگيان،‌ آخرین حکمی بود که فانی امضا کرد.

اما کمتر از دوماه پس از این انتصاب، اکنون خبر می‌رسد که فخرالدین احمدی دانش‌آشتیانی،‌ وزیر جدید آموزش و پرورش، ناصری را برکنار و مهدی نیکدل را به سمت مدیرعاملی صندوق ذخیره فرهنگیان منصوب کرده است.

این خبر را روابط عمومی آموزش و پرورش اعلام کرده؛

طي حكمي از سوي وزيرآموزش و پرورش، مهدی نیكدل، به عنوان مدير عامل صندوق ذخيره فرهنگيان منصوب شد. متن كامل حكم فخرالدين دانش آشتياني به شرح زير است:

برادر ارجمند، جناب آقاي مهندس مهدي نيكدل

با سلام

به استناد بند 2 ماده 13 اساسنامه صندوق ذخيره فرهنگيان و پيرو بند يك مصوبه مورخ 17/9/1395 هيأت امناء و باتوجه به تعهد، تخصص و تجربيات ارزشمند جناب عالي، به موجب اين ابلاغ به عنوان مدير عامل صندوق ذخيره فرهنگيان منصوب مي شويد.

اميد است با اتكال به خداوند متعال در پيشبرد اهداف صندوق ذخيره فرهنگيان كشور و تحقق اهداف عاليه نظام جمهوري اسلامي ايران موفق و مؤيد باشيد.

گفتني است؛ مهدي نيكدل در سوابق اجرايي خود ؛ عضويت در هيئت مديره و مديرعامل شركت پارس خودرو ( همزمان با عضويت درهيئت مديره و مديرعامل ساير شركت هاي خودروسازي وابسته ) ، عضويت در هيئت مديره و قائم مقامي مشاور صنعتي ايران ( تكنولوگ سابق)، قائم مقامي موسسه برنامه ريزي در توسعه ( وابسته به سازمان برنامه ) ، عضويت در هيئت مديره و مديرعامل نيرو محركه ( همزمان با مشاوره در ايران خودرو)، قائم مقامي گروه ايران خودرو و رياست هيئت مديره ساپكو ، نيرو محركه ايران خودرو خراسان و... ، مشاور وزير وقت پست ، تلگراف و تلفن ( وزارت فعلي ارتباطات و فناوري اطلاعات) در خصوصي سازي و تشكيلات، فعاليت در شركت هاي بخش خصوصي ( مشاور ساختماني ، خودرويي و تجاري) و... را دارد.

گفتنی است تغییرات در صندوق ذخیره فرهنگیان پس از افشار تخلفات گسترده مالی در این صندوق و بازداشت مدیرعامل و برخی مدیران ارشد آن و همچنین بانک سرمایه اتفاق افتاد.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رییس صندوق ذخیره فرهنگیان بازهم تغییر کرد/ رییس جدید کیست و چه سوابقی دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..