تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اوباما به نقش کاخ سفید در پیدایش داعش اعتراف کرد

به گزارش افکارنیوز،

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد مقامات آمریکایی در جنگ با گروه (تکفیری صهیونیستی)داعش، اشتباهات حمله به عراق در سال 2003 را تکرار نکردند.

اوباما اذعان کرد آمریکا در پیدایش گروه (تکفیری صهیونیستی)داعش نقش داشته است.

اوباما در سخنانی در ششم دسامبر در فلوریدا در مورد مبارزه با تروریسم گفت:«وقتی به پاسخ خود (به اقدامات علیه داعش) می اندیشیم، از تکرار برخی اشتباهات در تهاجم سال 2003  که به پیدایش داعش منجر شد جلوگیری کرده ایم.» 

اوباما گفت آمریکا به جای متوسل شدن به نیروهای خود در مبارزه با داعش، تمرکز را بر حمایت از تشکل های محلی و ایجاد ائتلاف (به اصلاح) بین المللی با مشارکت 70 کشور قرار داد. در نتیجه بیش از 16 هزار حمله هوایی علیه مواضع تروریست ها انجام شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اوباما به نقش کاخ سفید در پیدایش داعش اعتراف کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..