تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسیج ابتکار امام خمینی (ره) برای مقابله با بحران‌ها

در همایش بزرگ گردان های بسیج پاکدشت بیان شد

بسیج ابتکار امام خمینی (ره) برای مقابله با بحران‌های مختلفی است که نظام و جامعه اسلامی را تهدید می‌کند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان تهران؛ فرماده یگان امام خمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان پاکدشت با بیان این مطلب گفت: بسیج امروز مختص به منطقه ما نیست بلکه یک حرکت عظیم جهانی است.
بسیج ابتکار امام خمینی (ره) برای مقابله با بحران‌ها

سردار مسیح محمدی افزود: مردم مظلوم سرتاسر دنیا در قاره‌های مختلف، بسیجیان گمنام امام (ره) هستند که ابهت استکبار را در هم شکسته و پوزه‌ی آن‌ها را به خاک مالیدند.

وی گفت: بسیج همواره در صحنه‌های مختلف، به یاری انقلاب آمد.

فرماده یگان امام خمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود:در زمان جنگ که ارتش وضعیت نابسامانی داشت به دلیل اینکه اکثر فرماندهان و امرای ارتش که وابسته به دستگاه طاغوت بودند، یا فرار کرده بودند یا در زندان بودند و در آن زمان کمیته انقلاب و سپاه تازه تاسیس شده بود.

سردار محمدی گفت: در آن زمان بود که بسیج به عنوان پشتوانه‌ای قوی به کمک نیرو‌های مسلح برای دفاع از کشور وارد میدان شد.
وی افزود: اکنون نیز در هر زمان و هر مکان در سرتاسر جهان که انقلاب و اصول اسلام و نظام اسلامی به مخاطره بیافتد بسیج وارد میدان خواهد شد.
بسیج ابتکار امام خمینی (ره) برای مقابله با بحران‌هااجتماع بزرگ بسیجیان پاکدشت متشکل از ۱۴ گردان همزمان با سراسر کشور در پنجمین روز از هفته بسیج در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرستان پاکدشت با رعایت کامل پروتکله‌ای بهداشتی برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسیج ابتکار امام خمینی (ره) برای مقابله با بحران‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..