تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی در کلینیک تخصصی بسیج مهندسین زنجان برگزار شد

ساعت: 15:37 منتشر شده در مورخ: 1400/09/03 شناسه خبر: 1787018

جلسه پایش و عارضه‌یابی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شماره یک (اشراق) زنجان ظهر امروز (چهارشنبه ۳ آذر) در کلینیک تخصصی بسیج مهندسین این شهرک برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; امروز در جلسه پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی که به همت سازمان بسیج مهندسین صنعت استان برگزار شد، نمایندگانی از واحدهای تولیدی بخش تولید صنایع دستی مس، پلی‌اتیلن، پلیمر، شمش روی و نظام صنفی رایانه‌ای حضور داشتند.

مباحث مختلفی از قبیل مشکلات تامین مواد اولیه، مسائل مربوط به مالیات، تشکیل انجمن صنفی مخصوص هر رسته تولیدی و موضوعات مختلف دیگر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

صفی‌الله فیضی مرعشی، مدیر یکی از واحدهای تولیدی صنایع دستی مس در این جلسه گفت: بیش از 30 سال در این رسته فعالیت می‌کنم که تاکنون هیچکدام از مسئولین به واحد بنده نیامده و دولت در سالهای گذشته هیچ حمایتی از ما نکرد.

وی با بیان اینکه صنایع دستی، معاف از مالیات هستند، افزود: مس، جزء صنایع دستی بومی زنجان است که باید از معافیت مالیاتی برخوردار باشد اما متاسفانه مسئولان استان به این امر عمل نمی‌کنند.

محسن حمیدی، عضو کلینیک تخصصی بسیج مهندسین صنعت و رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی استان زنجان نیز گفت: هویت تولید مس، صنایع دستی است و تفاوتی نمی‌کند که مجوز فعالیت خود را از کدام دستگاه دریافت کرده لذا طبق قانون باید معاف از مالیات باشد و مسئولان باید در این زمینه به قانون تمکین کنند.

حمیدی با بیان اینکه 4 سال است که این عارضه‌یابی‌ها در کلینیک انجام می‌شود، اظهار کرد: 2 سال است که به‌صورت رسمی و منسجم و سیستماتیک انجام می‌دهیم و تمام صنعت‌های کوچک در بخش‌های پلیمری و سایر واحدهای کوچک این مشکل را دارند.

در ادامه نیز مدیران تعدادی از واحدهای تولیدی به بیان نظرات و دیدگاه‌ها خود پرداختند که عموم آن‌ها مربوط به مشکل تامین مواد اولیه، مشکلات مالیاتی و بیمه و تسهیلات بانکی بود.

محمد وثوق، رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت استان زنجان در حاشیه این جلسه به خبرنگار موج رسا؛ گفت: برگزاری این جلسه طبق قانون از وظایف ماست و جزء مصوبات قرارگاه جهش تولید (قرارگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء«ص» سپاه انصارالمهدی«عج» استان زنجان) است.

وی با بیان اینکه جلسات پایش و عارضه‌یابی به‌صورت منظم و مستمر برای کمک به حل مشکلات واحدهای تولیدی برگزار می‌شود، اظهار داشت: بسیج مهندسین و کلینیک صنعتی استان طبق مصوبه قرارگاه جهش تولید به سراغ تک‌تک واحدهای تولیدی رفته و مشکلات آن‌ها را جویا می‌شود.

وثوق خاطرنشان کرد: نمایندگان تام‌الاختیار از هر کدام از دستگاه‌ها در این جلسات حاضر می‌شوند تا مشاوره‌های لازم را داشته و در حل مشکلات واحدها نیز کمک کنند.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت استان زنجان گفت: پایش‌ها در 4 حوزه امور مالی و بانکی، تجارت و بازرگانی، قوانین و مقررات حقوقی، تجارت و بازرگانی و  زیرساخت است.

وی با بیان اینکه مدیران واحدها مشکلات و مطالبات خود را آزادانه در این جلسه مطرح می‌کنند، اظهار کرد: قرارگاه جهش تولید (قرارگاه صنعتی خاتم‌الانبیا«ص» سپاه انصارالمهدی«عج» استان) با حضور مدیران کل مربوطه، دادستان و سایر مسئولان استان برگزار می‌شود تا بتوان گِرهی از مشکلات واحدهای تولیدی را باز کرد.

وثوق افزود: کلینیک تخصصی صنعت، همکاری و تعامل مشترک با کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان دارد و مشکلاتی که نیاز به طرح در کارگروه مذکور باشد را در آنجا نیز مطرح می‌کنیم.

 

 

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی در کلینیک تخصصی بسیج مهندسین زنجان برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..