تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هنرنمایی خواننده 14 ساله روی صحنه ارسباران

کد خبر: ۴۳۷۴۳۱

۲۳۰  بازدید

خبرآنلاین: چهارمین نشست «آیین آواز» با موضوع «آسیب‌شناسی آواز ایرانی» روز سه‌شنبه 16 آذر در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

نشست آموزشی و ماهانه «آیین آواز» پس از وقفه‌ای که به دلیل تقارن با ماه‌های محرم و صفر در برگزاری آن ایجاد شده بود، روز سه‌شنبه 16 آذر در فرهنگسرای ارسباران از سر گرفته شد.

در چهارمین نشست «آیین آواز» با موضوع «آسیب‌شناسی آواز ایرانی» هفت برنامه آوازی اجرا شد و در کنار آن هوشنگ فراهانی نوازنده و آهنگساز به عنوان مهمان ویژه به همراه علی شیرازی آوازپژوه و خواننده به آسیب‌شناسی آواز ایرانی پرداختند.

هوشنگ فراهانی طی صحبت‌هایش از نبودن کسی مثل نیما یوشیج در موسیقی و آواز ایرانی گلایه کرد. کسی که بتواند همچون نیما که شعر را متحول ساخت، سر و سامانی به وضع این دو هنر بدهد. شیرازی نیز با تأکید بر ضرورت حمایت از هنرمندان، برنامه‌هایی هم چون «آیین آواز» را سکویی برای پرش افراد مستعد در آواز دانست.

در ادامه سیدحسن قاسمیان خواننده و از شاگردان حمیدرضا نوربخش و محسن کرامتی به همراه اکبر آقامیرزایی نوازنده تار روی صحنه آمدند. آواز این بخش در مایه بیات اصفهان اجرا شد. در بخش اصلی برنامه نیز چهار تن از هنرجویان برتر رضا رضایی‌پایور مدرس و خواننده باسابقه به خوانندگی پرداختند.

در این میان اجرای علیرضا پیرهادی بیش از همه با استقبال روبرو شد. سنتور محمدرضا هدایت‌زاده آواز علیرضا پیرهادی را همراهی کرد. همراه سیدشریف نوری خواننده بعدی احمد اصغری با نی بود. علیرضا مرزبان 14 ساله کم سن و سال‌ترین خواننده آیین آوز تا امروز نیز به همراه سنتور معین طبایی آواز خواند. حمیدرضا معدنکار خواننده آخری بود که به همراه نی احمد اصغری روی صحنه رفت.

در ادامه رضا رضایی‌پایور در کنار مسعود نجفی آهنگساز و نوازنده سنتور و سیاوش عبدی تمبک‌نواز روی صحنه آمدند. این برنامه با اعلام این که پنجمین نشست آیین آواز سه‌شنبه 14 دی با حضور هنرجویان برتر محسن کرامتی برگزار خواهد شد به پایان رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هنرنمایی خواننده 14 ساله روی صحنه ارسباران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..