تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




6 نظامی ترکیه در نزدیکی الباب سوریه کشته و زخمی شدند

ساعت24-به گزارش رسانه‌ها، 2 نظامی ترکیه حین عملیات در نزدیکی الباب سوریه کشته و 4 تن دیگر زخمی شدند.

 در ادامه انتشار خبرها از تلفات ترکیه در مداخله نظامی خود در شمال سوریه، رسانه ها از کشته و زخمی شدن 6 نظامی ترکیه حین عملیات در نزدیکی الباب خبر می دهند.

پانزدهم آذرماه بود که در خبرها آمده بود ترکیه عملیات «الباب» در سوریه را به حالت تعلیق درآورده است.

در خبرها آمده بود که آنکارا در حال رایزنی با روسیه است تا با آتش‌بس در حلب، نفوذ تروریستهای وابسته به خود در شرق این شهر را حفظ کند. ترکیه در عین حال عملیات شهر الباب را تعلیق کرده است(جزئیات بیشتر).

ترکیه از سوم شهریورماه به منظور آنچه مقابله با تروریستها در شمال سوریه خوانده، عملیات موسوم به «سپر فرات» را در سوریه آغاز کرد و از آن زمان، خبرهای مختلفی درباره تلفات نظامیان ترکیه ای منتشر شده است.

حالا امروز چهارشنبه در تازه ترین خبرها، سی ان ان ترک و رویترز خبر دادند که حین عملیات در نزدیکی الباب سوریه، دو سرباز ارتش ترکیه کشته و 4 تن دیگر زخمی شدند.

گروه تروریستی داعش با برعهده گرفتن مسئولیت کشته شدن نظامیان ترکیه، گفته است که نیروهایش در دو عملیات انتحاری، این نظامیان را هدف قرار دادند.

فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «6 نظامی ترکیه در نزدیکی الباب سوریه کشته و زخمی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..