تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام 150 دانشجو به معتبرترین دانشگاه آلمان

قائم مقام امور بین‌الملل وزیر علوم گفت: تفاهم‌نامه و قراردادی با کشور آلمان برای اعزام 150 دانشجو به معتبرترین دانشگاه این کشور امضا شده است.

حسین سالارآملی قائم مقام امور بین‌الملل وزیر علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در واقع ما نمی‌توانیم دانشگاه‌ها و نظام علمی‌مان را محدود به داخل کشور کنیم. ما به تعاملات علمی و همکاری‌های بین‌المللی به شدت نیازمندیم. توسعه این همکاری‌ها همواره مورد توجه وزارت علوم و وزارت امور خارجه بوده است.

وی ادامه داد: دوره‌هایی که ما با کشور آلمان برگزار می کنیم، دوره های کاربردی است که ما در واقع دانشجویان را به دوره های شش الی 9 ماه اعزام می کنیم.

قائم مقام امور بین‌الملل وزیر علوم بیان کرد: قصد ما بر این نیست که بورس چند ساله به دانشجویان ارائه دهیم و فقط دوره‌های ما با کشور آلمان یا کشورهای دیگر تقریبا 6 الی 9 ماه صورت می گیرد.

سالار آملی افزود: در این زمینه تفاهم نامه و قراردادی با کشور آلمان داشتیم و برای اعزام 150 دانشجو به معتبرترین دانشگاه این کشور که در حال حاضر کشور آلمان مرحله اول عملیاتی شده و امیدواریم گام به گام این را پیش ببریم.

وی افزود: دوره های مشترک علمی در واقع یکی از ملاک های سطح بندی دانشگاه ها در رنکینگ های جهانی است.

قائم مقام امور بین‌الملل وزیر علوم تاکید کرد: برگزاری دوره های مشترک بین المللی در برخی دانشگاه های کشور راه اندازی شده است که این روند باید تبدیل به الگو شود تا دیگر دانشجویان نیز بتوانند در این زمینه ورود پیدا کنند.

سالار آملی اضافه کرد: وزارت علوم تمایل دارد تا دانشگاه های سطح یک بتوانند برای رشته های دارای مجوز اقدام به برگزاری دوره های مشترک کنند.

قائم مقام امور بین‌الملل وزیر علوم یادآور شد: برای برگزاری دوره های مشترک دانشگاه ها باید بستر حضور اساتید بین المللی نیز فراهم شود تا دانشجویان مربوط به کشورهای هدف بتوانند در این دوره ها تحصیل کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام 150 دانشجو به معتبرترین دانشگاه آلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..