تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش ها برداشتن ابرو بدون ایجاد حس درد

در این مطلب روش صحیح برداشتن ابرو را به شما آموزش می دهیم و شما می توانید بدون ایجاد حس درد و با روش اصولی ابروها را تمیز و زیبا کنید.

وقتی که به آرایشگاه می روید درد زیادی برای برداشتن ابرو تحمل می کند. در ادامه به شما آموزش می دهیم که چطور ابروها را بردارید تا هیچ دردی به شما وارد نشود.

آموزش برداشتن ابرو بدون درد

ابرو تاثیری زیاد بر زیبایی صورت دارد و شما می توانی با مرتب کردن آنها باعث دو چندان شدن زیبایی خود شوید. برای اینکه درد زیادی را حین برداشتن ابرو حس نکنید به شما توصیه می کنیم مراحلی که در ادامه توضیح داده ایم را بخوانید و انجام دهید.

نرم کردن

در ابتدا باید با استفاده از کمی روغن کمی ابرو را مالش دهید که پوست نرم شود. این کار را حتما قبل از برداشتن ابرو انجام دهید.

برس کشیدن

ابروها را به بالا و گوشه برس بکشید و آنها را مرتب کنید. سعی کنید این کار را با دقت انجام دهید زیرا مرتب نبودن ابروها باعث می شود که نتوانید خوب و یک دست آنها را بردارید.

پر رنگ کردن ابرو ها

مطالب مرتبط

ابرو قبل از اینکه برداشته شود با استفاده از مداد چشم یا مداد ابرو پر رنگ شود. باید سعی کنید ابروها را قاب بگیرید تا بتوانید به راحتی آنها را بردارید و احتمال خطا را در حین کار کاهش دهید.

روش ها برداشتن ابرو بدون ایجاد حس درد

برداشتن ابرو ها

پس از اینکه ابروها را قاب گرفتید می توانید یخ را به مدت 10 دقیقه روی ابرو قرار دهید تا بی حس شود و سپس موهای اضافه را با استفاده از موچین بردارید.

نکته :  می توانید به جای کمپرس سرد از کمپرس گرم، ژل بی حس کننده دندان و یا کرم دست بزنید تا درد شما در حین انجام این کار کاهش یابد.

نکات تکمیلی

چنانچه مایل هستید ابروهای تمیز و مرتب داشته باشید و در موقع برداشتن آنها هیچ صدمه ای نبینند توصیه می شود یک سری نکات را رعایت کنید. رعایت کردن این نکات به شما این امکان را می دهد که از بروز چین و چروک و افتادگی پلک پیشگیری کنید.

در حین برداشتن ابرو ها نباید انتهای آن ها را کوتاه کنید و سعی کنید آن ها را برس مخصوص حالت دهید. از بند و وکس برای ابرو های خود استفاده نکنید زیرا این دو مورد می تواند منجر به کشیدگی پوست شما شود و با گذر زمان پوست پیشانی و اطراف چشم شما کشیده شود. سعی کنید از یک موچین تمیز و استریل استفاده کنید. برای برداشتن ابرو هایتان از تیغ استفاده نکنید. برداشتن ابرو ها را باید از وسط ابرو شروع کنید و به سمت انتهای ابرو پیش بروید و در آخر سعی کنید تاج ابرو ها را مرتب کنید. دیر به دیر ابرو های خود را بردارید و اجازه بدهید آن ها کاملا پر شوند. سعی کنید از باریک کردن ابرو ها بپرهیزید زیرا این کار با مرور زمان منجر به کاهش رشد آن ها شده و ممکن است دیگر ابرو هایتان مانند قبل رشد نکند. از برداشتن مو های کرکی بپرهیزید و سعی کنید این کرک ها را باقی بگذارید تا ابرو های شما خالی نمان

دانستن روش صحیح اصلاح صورت به شما کمک می کند تا بتوانید درد کم تری را تجربه کنید و از جوش زدن صورتتان پیشگیری می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش ها برداشتن ابرو بدون ایجاد حس درد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..