تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی پیکسل 6a از تراشه‌ی تنسور سری پیکسل 6، اما از دوربین قدیمی‌تر پیکسل ۵ بهره خواهد برد

به‌لطف برخی از رندرهای غیررسمی که به‌تازگی در دسترس قرار گرفته است، اکنون می‌دانیم گوشی پیکسل 6a گوگل جایگزین ارزان‌قیمت‌تر دو پرچم‌دار جدید سری پیکسل ۶ گوگل خواهد بود. درحالیکه حدود یک ماه از معرفی گوشی‌های سری پیکسل ۶ گوگل می‌گذرد، گزارش جدید 9to5Google نشان می‌دهد غول دنیای جستجو قصد دارد مدل مقرون‌به‌صرفه‌تر پرچم‌داران جدیدش را با دوربین اصلی گوشی پیکسل ۵ روانه‌ی بازار کند.

به گزارش جی‌اس‌ام آرنا، براساس اعلام تیم APK Insight، برنامه‌ی دوربین گوگل برخی ویژگی‌های گوشی مورد انتظار پیکسل 6a را به ما نشان می‌دهد. کد داخلی این محصول Bluejay است که دوربین اصلی آن ۱۲٫۲ مگاپیکسلی IMX363 سونی خواهد بود. این دقیقا همان دوربینی است که به‌عنوان لنز اصلی گوشی پیکسل ۵، پیکسل 4a و پیکسل ۴ مورد استفاده قرار گرفته است. علاوه‌بر این، احتمالا پیکسل 6a به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی ثانویه‌ی فوق‌عریض IMX355 نیز مجهز خواهد شد. درنهایت انتظار می‌رود این محصول به دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی سونی IMX355 که در پیکسل‌های قبلی گوگل نیز مورد استفاده قرار گرفته، مجهز شود.

مقاله‌ی مرتبط:

وب‌سایت 9to5Google علاوه‌بر مشخصات مجموعه‌ی دوربین‌های پیکسل 6a گزارش داده که این گوشی از همان تراشه‌ی گوگل تنسور که در سری پیکسل ۶ نیز مورد استفاده قرار گرفته است، بهره خواهد برد. گفته می‌شود گوگل قصد دارد ویژگی‌های مخصوص پردازنده‌ی تنسور را در پیکسل 6a نیز ارائه کند که از جمله این قابلیت‌ها می‌ةوان به سیستم تایپ صوتی به‌روزرسانی شده، ویدئوی HDRnet و ترجمه‌ی زنده برای مکالمات صوتی اشاره کرد. البته ویزگی ترجمه‌ی مکالمه احتمالا برای مدل‌های قدیمی‌تر گوشی‌های سری پیکسل نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

پیکسل 5a گوگل چند هفته قبل از معرفی پرچم‌داران سری پیکسل ۶ معرفی شد، بنابراین احتمال دارد گوگل گوشی پیکسل 6a را در آگوست ۲۰۲۲ معرفی کند. در هرحال، گوگل هنوز به‌طور رسمی وجود پیکسل 6a را تأیید نکرده است و بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که این مدل حتما معرفی شود. شاید هدف گوگل این است که پیش از معرفی و عرضه‌ی جانشین‌های جدید پیکسل ۶، این پرچم‌داران را به آرامی در نواحی بیشتری از جهان عرضه کند.

براساس رندرهای غیررسمی، ابعاد پیکسل 6a معادل ۱۵۲٫۲ در ۷۱٫۸ در ۸٫۷ میلی‌متر و رم آن ۶ یا هشت گیگابایت خواهد بود. حافظه‌ی ذخیره‌سازی این محصول نیز احتمالا ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود و گفته می‌شود گوگل درگاه ۳٫۵ میلی‌متری هدفون را از روی این دستگاه حذف کرده است. حسگر اثرانگشت نیز در زیر نمایشگر تعبیه شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی پیکسل 6a از تراشه‌ی تنسور سری پیکسل 6، اما از دوربین قدیمی‌تر پیکسل ۵ بهره خواهد برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..