تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ برتر والیبال/ هاوش گنبد در خانه خود شکست را پذیرا شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقه در سالن المپیک گنبد برگزار شد و در ست اول بازی، شهرداری ارومیه در اوایل بازی از میزبان خود پیش افتاد ولی هاوش گنبد با ارائه بازی خوب، در نتیجه 13 برای نخستین بار از حریف خود پیش افتاد و با حفظ برتری خود موفق شد با نتیجه 25 بر 21 تیم میهمان را شکست دهد.
در ست دوم، شهرداری ارومیه بازی را خوب آغاز کرد و از میزبان خود پیش افتاد و هر چه از زمات بازی می گذشت، اختلاف امتیاز دو تیم به نفع شهرداری ارومیه بیشتر می شد به گونه ای که تیم میهمان با نتیجه 18 بر 9 اختلاف خود را به دو برابر رساند و در نهایت با نتیجه خیره کننده 25 بر 14 ست دوم را به نفع خود به اتمام رساند و بازی را در ست شماری به تساوی کشاند.
هاوش گنبد در ست سوم و در تلاش برای کسب پیروزی در خانه خود، تا امتیاز 12 پابه پای میهمان سختکوش خود پیش رفت ولی این بازیکنان تیم شهرداری ارومیه بودند که با گرفتن پنج امتیاز پی در پی، بازی را 17 بر 12 به سود خود پیش بردند.
در ادامه این ست نیز بازیکنان شهرداری ارومیه با تداوم برتری خود، موفق شدند با نتیجه 25 بر 21 میزبان خود را با شکست مواجه کرده و امیدوار به کسب سه امتیاز این بازی شوند.
در ست چهارم نیز شهرداری ارومیه بازی برتری را به نمایش گذاشت و در آغاز بازی با نتیجه 8 بر 2 پیش افتاد و با تداوم این اختلاف فاحش و حتی رساندن آن در مقاطعی از بازی به 11 امتیاز اختلاف، برتری خود را به میزبان تحمیل کرد.
شهرداری ارومیه توانست با تداوم روند بازی خوب خود و در روز بد هاوشی ها با نتیجه 25 بر 17 ست چهارم را نیز به نفع خود به اتمام رسانده و در نتیجه کلی با نتیجه سه بریک به پیروزی برسد و با دست پر از گنبد خارج شود.
تیم هاوش گنبد تاکنون با کسب تنها دو پیروزی از 10 بازی خود، شش امتیاز کسب کرده و تا پیش از این بازی در رده یازدهم جدول 12 تیمی رقابت های لیگ برتر والیبال قرار داشت.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ برتر والیبال/ هاوش گنبد در خانه خود شکست را پذیرا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..