تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محرمی: رسانه‌ها بلایی که سر صادقیان آوردند، سر طارمی نیاورند تا آقای گل شود!

محرمی: رسانه‌ها بلایی که سر صادقیان آوردند، سر طارمی نیاورند تا آقای گل شود!

شماره ۸ محبوب پرسپولیسی‌ها همچنین می‌گوید «که هیچ‌کس به اندازه خود طارمی نمی‌تواند به او کمک کند!» محرمی حرف‌های جالب دیگری هم داشت که بهتر است خودتان بخوانید.

این روزها انتقادات زیادی از مهدی طارمی می‌شود. خبر دارید؟
به هر حال بازی در پرسپولیس باعث می‌شود بیشتر توی چشم باشی و متأسفانه به نظر می‌رسد مهدی طارمی تحت‌ تأثیر این انتقادات قرار گرفته و فشار زیادی را تحمل می‌کند.

به عنوان یک پیشکسوت فکر می‌کنید چاره کار چیست؟
فقط خود مهدی می‌تواند به خودش کمک کند. به نظرم او باید فکر آقای گل شدن و گل زدن را از سرش بیرون کند. اگر با این تفکر وارد زمین شود به طور حتم گل هم می‌زند. می‌دانم خیلی به خودش فشار می‌آورد.

چرا؟
ناسلامتی ما خودمان هم فوتبالیست بودیم. مهدی طارمی با این فکر وارد زمین می‌شود که یک یا چندتا گل بزند. وقتی توپ در موقعیت خوبی به مهدی می‌رسد، همین افکار سراغش می‌آید. گل می‌شود؟ گل نمی‌شود؟ و همین باعث می‌شود آن موقعیت هدر برود.

نگفتید راهکار چیست؟
آرامش و تمرکز. به شما قول می‌دهم اگر مهدی خونسرد و بی‌خیال باشد آقای گل لیگ شانزدهم هم می‌شود. می‌نویسم و امضا می‌دهم!

جدی می‌گویید؟
شک نکنید! (به شوخی) البته اگر شما رسانه‌ها اجازه بدهید!

ما رسانه‌ها؟!
بله، یک مدت مهدی را آزاد بگذارید. آن بلایی که بر سر پیام صادقیان آوردید را سر او نیاورید!

به ما چه ارتباطی دارد؟ پیشکسوتانی همچون جعفر کاشانی و فرشاد پیوس هم از مهدی طارمی انتقاداتی داشته‌اند.
حرف کاشانی و فرشاد (پیوس) هم از سر دلسوزی است. یکسری شایعات و حرف و حدیث‌ها به راه می‌افتد و به گوش پیشکسوتان می‌رسد. مهدی طارمی خودش باید حواسش جمع باشد.

منظورتان همان صحبت دوستان ناباب و شب‌زنده‌داری است؟
من چیزی را که ندیدم و اطلاعی در موردش ندارم، نمی‌توانم بگویم. مهدی طارمی ملی‌پوش است و خودش خوب می‌داند چه زمانی استراحت و چه دوستانی انتخاب کند البته طبیعی است با توجه به شهرت و محبوبیت به وجود آمده دور و بر طارمی شلوغ شود اما...

اما چی؟
راحت‌تان کنم. همین حرف و حدیث‌ها روی روان و اعصاب بازیکن است و تمرکز او را از بین می‌برد البته من معتقدم مهدی طارمی هم نباید جواب جعفر کاشانی و فرشاد پیوس را می‌داد.

به نظر شما چه‌کار باید می‌کرد؟
می‌توانست با پیشکسوتان خود تلفنی تماس بگیرد. مهدی باید به کاشانی و پیوس زنگ می‌زد و اگر هم گله‌ای داشت دوستانه و خصوصی عنوان می‌کرد. مصاحبه کردن در رسانه‌ها علیه بزرگتر خودش به نظر من کار درستی نبود. این را به عنوان کسی می‌گویم که مهدی را دوست دارد و مدافع اوست.

اتفاقاً فرشاد پیوس می‌گفت مجتبی محرمی و مرتضی کرمانی یک شهر را به هم می‌ریختند اما سرشان را جلوی پیشکسوت بالا نمی‌آوردند و طارمی باید از محمود خوردبین بپرسد؟!
آن دوران گذشت. ما هیچ شهری را به هم نمی‌ریختیم. روی پرسپولیس و تیم ملی تعصب داشتیم و حالا روی جوانی ممکن است اشتباهاتی هم داشته‌ایم. الان دوره و زمانه عوض شده است اما من فکر می‌کنم مهدی طارمی باید علی دایی را الگو قرار دهد.

چطور؟
از علی دایی هم خیلی انتقاد می‌شد. علیه او می‌نوشتند، حرف می‌زدند و مصاحبه می‌کردند. بعد چه می‌شد؟ خودتان بهتر می‌دانید علی دایی گل می‌زد و همه را ساکت می‌کرد. مهدی طارمی هم باید او را الگوی خودش قرار دهد. طارمی به جای جواب دادن به پیشکسوتان تمام تمرکز خود را توی زمین چمن بگذارد، مطمئن هم باشد موفق می‌شود.

پس توصیه شما به طارمی آرامش، خونسردی و تمرکز است؟
او باید ذهنش را از این حرف و حدیث‌ها دور کند، اصلاً به فکر این هم نباشد که برود توی زمین چه می‌شود؟ مهم نیست؛ هر اتفاقی بیفتد مهم نیست. باید آرام باشد و فقط هوش و حواسش به اتفاقات داخل زمین باشد؛ به این هم فکر نکند که گل بزند و جواب دندان‌شکنی به فلانی بدهد یا علیه بهمانی مصاحبه کند. کار خودش را انجام بدهد و دیگر مطمئن باشد موفق می‌شود.

همین حرف‌ها را تلفنی به او می‌گویی؟
(می‌خندد) اگر زنگ بزند چشم حتماً می‌گویم!

43503




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محرمی: رسانه‌ها بلایی که سر صادقیان آوردند، سر طارمی نیاورند تا آقای گل شود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..