تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا اتفاقات دیدار صبا - استقلال خوب گزارش نشد؟

چرا اتفاقات دیدار صبا - استقلال خوب گزارش نشد؟

ورزش > لیگ برتر - روزنامه خبرورزشی نوشت: اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی گله‌مند است. از آنهایی که باید اتفاقات تلخ دیدار صبا - استقلال را تمام و کمال گزارش می‌کردند و نکردند و اکنون او و دستیارانش در کمیته انضباطی مجبور هستند پرس و جو کنند تا رأیی صادر کنند که عادلانه باشد.

او در این باره می‌گوید: «اتفاقات دیدار صبا - استقلال به خوبی گزارش نشده و او و تیمش در کمیته انضباطی مجبور هستند برای صدور رأی عادلانه، بیشتر تحقیق کنند.»
جالب اینکه برخی از آرای صادره هم مورد اعتراض بوده. از جمله محرومیت غلامرضا عنایتی و مسعود حق‌جو و جریمه نقدی یعقوب کریمی. خیلی‌ها این آرا را ناعادلانه می‌دانند که شاید علت گزارش‌های ناقصی باشد که به دست کمیته انضباطی رسیده است.
چرایی عدم گزارش همه اتفاقات صورت گرفته در این دیدار در نوع خود جالب است. گزارش نکردن همه واقعیت‌ها و اتفاقاتی که در این دیدار رخ داده، خطاست! و باید به این خطا هم رسیدگی شود حتی از سوی کمیته انضباطی.
فرقی نمی‌کند چه کسی همه واقعیت‌ها را گزارش نکرده. داور، نماینده فدراسیون فوتبال یا ناظر؟ اولین وظیفه اینها بعد از اتمام بازی، تهیه گزارش بازی برای کمیته مسابقات است و بالطبع اگر تخلفی رخ داده باشد، گزارش‌ها از سوی کمیته مسابقات به کمیته انضباطی فرستاده می‌شود. اکنون کمیته انضباطی در سایه رسیدگی به تخلفات دیدار صبا - استقلال باید به این موضوع هم رسیدگی کند. این خطای کوچکی نیست و خود خطاست!
شاید کمیته انضباطی در آرایی که تا به اینجای کار هم صادر کرده، مرتکب اشتباه شده، چون مبنای صدور رأی کمیته انضباطی، گزارش‌های نصف و نیمه است.
ایراد دیگر وارده به رسیدگی به تخلفات در ایران این است که در بیشتر موارد فقط به گزارشات اکتفا می‌شود و کمیته انضباطی از خاطی برای دفاع از خود دعوت نمی‌کند؛ در حالی که باید درصدی هم اشتباه برای گزارشات ارسالی قائل شد.

43503




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا اتفاقات دیدار صبا - استقلال خوب گزارش نشد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..