تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سومین شکست پیاپی برای شاگردان فیروز کریمی

کد خبر: ۴۳۷۳۹۴

۱۲۷  بازدید

ورزش‌سه: تیم اکسین البرز پس از پیروزی ارزشمند مقابل خونه به خونه در بابل که با حواشی زیادی در پایان بازی نیز همراه شد ، روزهای خوشی را سپری نمی کند و در مقابل تیم ایران جوان بوشهر سومین شکست پیاپی خود را تجربه کرد.

آن‌ها پس از پیروزی مقابل تیم خونه به خونه با قبول اولین شکست خانگی در ورزشگاه انقلاب کرج به شاگردان مهدی پاشازاده باختند و سپس در دیداری دور از خانه و در ورزشگاه آب گرفته بهنام محمودی مسجد سلیمان با نتیجه سنگین 3 بر صفر نتیجه را به شاگردان سهراب بختیاری زاده واگذار کردند.

شکست بعدی تیم اکسین که مصادف با دومین شکست خانگی آن‌ها در فصل شد،مقابل تیم ایران جوان بوشهر رقم خورد. این یعنی شاگردان فیروز کریمی در سه بازی آخر خود 7 گل خورده‌اند و تنها یک بار گلزنی کرده اند؛ آماری که نشان از تزلزل این تیم هم در حمله و هم در دفاع دارد.

در میان این نتیجه‌های ضعیف دیدار این تیم برابر سپیدرود رشت صدر نشین جدول رده بندی تا پایان هفته شانزدهم، به دلیل مهیا نشدن زمین به تاخیر افتاد تا آمار نتایج بد فیروز کریمی در مقابل تیمی که به سختی در خانه امتیاز می دهد، بدتر از این نشود.

با این وصف، به نظر می رسد فیروز کریمی باید چاره ای به حال خط حمله و دفاع خود بیاندیشد تا شرایط از این بدتر نشود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سومین شکست پیاپی برای شاگردان فیروز کریمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..