تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوجه های قرمز کاذب با هورمون ممنوع شد -آکا

آکاایران: گوجه های قرمز کاذب با هورمون ممنوع شدReviewed by حمید عبدالرحمن on Dec 1Rating: ,[categoriy] گوجه های قرمز کاذب با هورمون ممنوع شد

گوجه های قرمز کاذب با هورمون ممنوع شد -آکا گوجه های قرمز کاذب با هورمون ممنوع شد -آکا

آکاایران: گوجه های قرمز کاذب با هورمون ممنوع شد

به گزارش آکا ایران به نقل از ایرنا ، ‘ خسرو عمرانی ‘ روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: استفاده از هورمون اتفون ضمن پیش رس کردن غیرفیزیولوژیک محصول باعث پیری زود رس بوته ها و کاهش چشمگیر میزان تولید می شود.

به گزارش آکاایران: وی گفت: با توجه به اعلام ممنوعیت مصرف هورمون اتفون در مزارع گوجه فرنگی ازسوی دفتر نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان حفظ نباتات کشور به دلیل مخاطرات سم شناسی برای مصرف کنندگان از کشاورزان این استان درخواست کرد از کاربرد این ترکیب بجد خودداری کنند.

وی افزود: تجویز، عرضه، فروش و کاربرد ترکیب اتفون به وسیله کلینیک های گیاهپزشکی و فروشگاههای سموم ممنوع است و از کشاورزان و بهره برداران تقاضا می شود که درصورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب به مراکز خدمات یا مدیریت های جهاد کشاورزی محل سکونت خود گزارش تا موضوع بررسی و با متخلفان برخورد قانونی شود.

عمرانی گفت: استان بوشهر رتبه اول تولید گوجه فرنگی خارج از فصل کشور را داراست و سالانه ۶۰۰ هزار تن گوجه فرنگی از مزارع این استان برداشت می شود.

*تولید ۸.۵ میلیون شاخه گل زینتی در استان بوشهر
سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در ادامه این مصاحبه افزود: امسال ۵۱ هکتار از اراضی این استان زیر کشت گل های زینتی رفته که پیش بینی می شود ۸.۵ میلیون شاخه گل از این گلزارها تولید شود.

عمرانی گفت: پارسال هشت میلیون شاخه گل زینتی دراستان بوشهر برداشت شد که بیشترین تولید این محصول مربوط به شهرستان دشتستان با تولید پنج میلیون و ۲۰۰ هزار شاخه و مابقی در شهرستان جم تولید شده است.

وی گفت: بیشترین گلهای کشت شده در استان بوشهر گلایل و مریم است که پس از برداشت به بازار گل محلات درتهران ارسال می شود.

عمرانی افزود: کشت گیاهان زینتی در استان بوشهر از اوایل آبان و برداشت آن از بهمن آغاز می شود و تا اواخر اردیبهشت سال بعد ادامه دارد.

گل ، گیاهان آپارتمانی،باغبانی،پرورش گیاهان - ایرنا

گل ، گیاهان آپارتمانی،باغبانی،پرورش گیاهان -




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوجه های قرمز کاذب با هورمون ممنوع شد -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..