تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریک ویژه الناز حبیبی به جواد عزتی/ عکس

به گزارش افکارنیوز،

الناز حبیبی بازیگر سریال دردسرهای عظیم با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به  جواد عزتی به خاطر کاندید شدن وی در جشنواره ماکائو چین و کسب جایزه اول مرد در جشنواره چلسى تبریک گفت.

وی نوشت: "سلام.این پست رو میزارم براى تشکر از کسایى که توى این عکس هستن . اول که تبریک به آقاى عزتى براى کاندید شدن در جشنواره ماکائو چین و دوم جایزه اول مرد در جشنواره چلسى نیویورک وتشکر کنم که همیشه به من کمک کردى مهربونترینى، وبعد از آقاى پروین حسینى عزیز تشکر کنم که به من اعتماد کردن و پشتیبان من بودن و تبریک براى فیلم زاپاس براى گرفتن بهترین فیلم جشنواره ماکائو چین، و حالا میرسیم به بزرگ ترین ادمى که تو زندگیم میشناسم آقاى نیک نژاد که هر چى یاد گرفتم و هرچى بلدم مدیون شما هستم واقعا بهتون تبریک میگم شما لیاقت بهترین اتفاق هارو تو زندگیتون دارید شما بینظرید ممنون ممنون ممنون."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریک ویژه الناز حبیبی به جواد عزتی/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..